33. kapitola- Nabuzení

336 22 10
                                    

Bruce si vybral příklad a začal počítat.
Když měl hotovo, čekal, co mu Jerome poví. Byla jsem nervózní. Jerome vstal, vzal do ruky zbraň a řekl ,,Paní učitelko, je to správně?". Učitelka kývla hlavou na souhlas.
Jerome k ní pomalu nakráčel a dal jí zbraň k hlavě. ,,Jenže i já poznám, že to správně není. Pročpak mi lžete, paní učitelko?" řekl Jerome s falešně smutným výrazem. Učitelka se hrozně klepala. ,,Řekněte sbohem." řekl Jerome s úsměvem a střelil učitelku do hlavy.
Otočil se na Bruce a zamířili na něho pistolí. ,,Ne!" zakřičela jsem hlasitě a rychle vstala ze židle. Jerome se na mě otočil s uraženým výrazem, ale pak se usmál.
Věděla jsem, že mi Jerome nic neudělá, tak jsem šla k tabuli a postavila se před Bruce. ,,Ale ale, koho pak to tady máme?" řekl Jerome. Neodpověděla jsem. ,,Nu, stejně už mě ta hra nebaví. Vymyslím novou, co vy na to?" pokračoval Jerome.
Podívala jsem se na třídu. Všichni byli napjatí jako kšandy a čekali, co se bude dít.
Jerome mě odtáhl stranou a tiše mi zašeptal ,,Kazíš mi show, víš o tom?". Vyděšeně jsem ho pozorovala a po chvilce jsem řekla ,,Dobrá, ale nezabíjej Bruce.". Odstrčila jsem ho a šla se postavit vedle Bruce.
Jerome položil bouchačku na stůl a sedl si na židli. Sevřel ruce na prsou a povídal ,,Mám pro tebe úkol, Kate.". Znovu jsem znervózněla. ,,Přiveď k tabuli všechny tvé kamarády z této třídy." řekl Jerome. To mi snad nemůže udělat. Vždyť ví, že žádné ve třídě nemám. Teda, kromě Bruce.
Jen jsem stála a koukala po třídě. Jerome sklonil hlavu k zemi. Pak se podíval na mě a řekl ,,Smutné...Ale já jsem to tak měl taky. Vidíš? Jsme prostě stejní. Jen tvá zlá stránka se ještě tak úplně neukázala.". Řekla jsem mu, že se ani neukáže, jenže Jerome se postavil a spustil: ,,Rozhlédni se kolem. Tihle lidé tě šikanovali, trápili a posmívali se ti celá léta. Nikdy jsi neměla chuť jim to nějak oplatit?".
Dívala jsem se po třídě. Bylo tam mnoho tváří, které mě celá ta léta šikanovaly. Ale nemohla jsem se nechat Jeromem zmanipulovat.
,,Jsou to jen falešní idioti, kteří se na tobě předváděli. Jen si vzpomeň." řekl Jerome. Najednou se mi v hlavě odehrávaly ty nejhorší vzpomínky ze školy. Nevydržela jsem to.
Jerome mě chytil za rameno, jen kolem mě prošel. Šel až k zadní lavici a přivedl k tabuli Dominicu. Holku, která mě štvala nejvíc ze všech. Je to třídní královna a velká fiflena.
Jerome přinesl židli a posadil na ní Dominicu. Pak mi opatrně přinesl tác s pistolí a několika noži, abych si vybrala. Podívala jsem se na Dominicu a vzpomínala na všechnu tu zbytečnou šikanu a nadávky. Byla jsem hrozně vytočená. Zrovna jsem měla šanci jí to nějak oplatit. Podívala jsem se na tác. Odstrčila jsem ho a rychle šla k velkému chlápkovi. Vzala jsem mu z ruky velký samopal a s výkřikem začala do Dominicy střílet.
Vrátila jsem samopal velkému chlápkovi a Jerome mi zatleskal. Byl na mě hodně hrdý.
Najednou jsem se cítila tak nějak jinak. Svobodně. Přišla jsem k Jeromovi a naštvaně a hlasitě se ho zeptala ,,Tak, kdo bude další?!".

KONEC KAPITOLY

Tato akce ještě nekončí, bude pokračovat v příští kapitole!

-Nevadí vám, že je ta vražedná akce taková zdlouhavá?

- Líbí se vám zlá Kate? Ale pozor, tohle je teprve začátek.

- Jste rádi, že se Kate zase setkala s Jeromem?

V zajetí psychopataKde žijí příběhy. Začni objevovat