Jerome rychle sbalil všechny nože a zbraně. Jednu pistol dal mě a jednu si vzal on. Všichni členové týmu, kteří pořádali tuhle vražednou akci, se náhodně sešli na chodbě a každý sebou měl jednoho žáka jako rukojmího. Jerome si vzal jako rukojmího Bruce, já Lindu. Vypadala hrozně vyděšeně, ale to asi všichni rukojmí. Držela jsem pistol těsně u její hlavy a vedla jí ven spolu s ostatními.
,,Nechte nás jít a tyhle dečka budou žít." oznámil Jerome policii, když všichni vyšli ven. ,,Jsme v přesile. Vydejte nám rukojmí a budete volní." řekl James Gordon, detektiv a policista.
Po chvilce přemýšlení Jerome schoval zbraň za opasek a řekl
,,Dobrá. Vzdáváme se.". Všichni se nestačili divit, dokonce ani já. Pustili jsme rukojmí a nastoupili do řady pro pouta.
Nasedli jsme do dodávek a jeli směrem na GCPD stanici. ,,Co to sakra děláš, Jerome?" zeptala jsem se. ,,Neboj, právě probíhá plán Bé." odpověděl přesvědčivě.***
Dojeli jsme na stanici a poldové nás nasáčkovali do cel. ,,No, a co bude dál?" zeptala jsem se Jeroma. Odpověděl, ať počkám, že uvidím.
Najednou, jako na zavolanou, někdo dovnitř přes okno hodil nějaký granát. Byla to Tabitha a pár chlápků z Jeromovy bandy. Rychle přiběhla k cele a dala nám plynové masky. ,,Hele, a pro nás nic?" zeptal se jeden chlápek u nás v cele. Za chvíli omdlel. Všichni policisté už dávno taky.
Tabitha odemkla celu a společně s Jeromem a Victorem jsme utíkali rychle ven. Nasedli jsme do dodávky a jeli pryč.
Byli jsme už u bejváku od Jeroma. Tabitha a Victor zajeli pro ostatní pozůstalé, co tam omdleli, že je zavezou domů. Šla jsem s Jeromem do budovy, kde bydlí. Nastoupili jsme do výtahu a bylo trapné ticho. Stáli jsme vedle sebe a skoro se ani nehnuli.
Najednou jsme se opatrně podívali navzájem do očí. Ani jsme se nenadáli a naše rty se spojily. Líbali jsme se a osahávali na různých částech těla. ,,Už nikdy tě neopustím.", ,,Konečně tě zase vidím.", ,,Óch." tyhle věty a různé další jsme opakovali pořád dokola a vášnivě se líbali. A to, i když výtah zastavil. Vystoupili jsme z něj a Jerome mě nesl obkročmo na něm. Stále jsme neodlepili rty od sebe.
Zamířil se mnou do obýváku a tam se mnou "spadl" na gauč. Položil si mě do jeho vyhovující polohy a stále mě vášnivě a rychle líbal.
Jenže najednou jsme uslyšeli, že přijel výtah. Zpozornili jsme a potichu vstali z gauče. Vůbec jsme nevěděli, kdo to může být. Zloděj, vrah? Neměli jsme ani ponětí. Jerome vzal zbraně, které byly zrovna jen tak položeny na stolku, a jednu mi podal. Přitiskli jsme se ke zdi a pomalu se přibližovali k chodbě. Zbraně jsme stále měli namířené...KONEC KAPITOLY
- Kdo je na chodbě?
Dočtete se v další kapitole 👉- Jste rádi že je Kate zase s Jeromem?
ČTEŠ
V zajetí psychopata
Novela JuvenilDOKONČENO Hlavní postavy: Jerome Valeska- psychopat Katherine Hall- zajatá Příběh je o 16ti leté Katherine (Kate), které se jednou stane to nejhorší, co se jí mohlo stát. Více v příběhu 😊 🏅1- #jeromevaleska 🏅3- #týrá...