21. kapitola- Dárek

440 20 0
                                    

Další den ráno mě Jerome vzbudil v 7 hodin. Nechápu, proč tak brzo. Šla jsem se upravit, převléknout, nasnídat a hned po snídani mě Jerome poslal na trénink s Tabithou. Jako vždy, její trénink byl skvělý. Naučila jsem se nové věci a trochu jsem se i zdokonalila v těch starých.
     Po tréninku s Tabithou jsem si na chvíli odpočinula a šla na trénink s Jeromem. Zase mě učil, jak zacházet se zbraní. Na konci mi i Jerome ukázal svou sbírku nožů. ,,Ten je krásný." řekla jsem a poukázala na jeden krásně barevný. Byl tam jediný takhle barevný. Vypadalo to, jakoby ho tam schválně Jerome připravil přímo pro mě.  ,,Vážně se ti líbí?" zeptal se udiveně, ale s úsměvem. Kývla jsem na souhlas. Jerome se na něj podíval, vzal ho do ruky, řekl ,,Je tvůj" a podal mi ho. Nejdříve jsem odmítala, ale nakonec jsem si ho vzala a pořádně prohlédla. Byl vážně hezký. Jerome mi ho po chvilce vzal z ruky, dal ho zpět ke sbírce a řekl ,,Prozatím ale zůstane tady...Mezi ostatními.".

***

Šla jsem se osprchovat. Byla jsem z těch tréninků zpocená. Po sprše jsem se utřela do sucha, vysušila si vlasy fénem, oblékla se, upravila a šla na oběd, na který mě zrovna Jerome zavolal.
     Sedla jsem si ke stolu a Jerome mi s úsměvem popřál dobrou chuť. Úsměv a přání jsem mu oplatila a začli jsme jíst. Najednou Jerome natěšeně oznámil ,,Dneska by jsme mohli něco  podniknout. Třeba můžeme ve městě rozpoutat nějakou zábavu. Víš jak to myslím". Podívala jsem se na něj a řekla ,,Zase chceš vraždit? Divím se, že tě to pořád baví.". Jerome se dál věnoval svému jídlu, já taky, ale po chvilce řekl ,,Tak víš co? Zajdu si ven trošku provětrat hlavu a pak bych ti mohl ukázat patra, ve kterých jsi ještě nebyla.". Jsem nadšená a už teď se těším.

***

Je přesně 15:00. Před 2 hodinami Jerome odešel z domu. Říkal, že si jde jen provětrat hlavu, tak kde sakra je? Doufám, že se mu nic nestalo. Nudím se, tak si jdu do obýváku sednout na gauč a zapnout televizi. Najednou vidím, jak ve zprávách zrovna začíná jedna reportáž: ,,Dnes, asi před hodinou se stalo v centru Gothamu další šílenství. Kriminálník a Arkhamský uprchlík Jerome Valeska dnes doslova vtrhnul do zvířecího útulku a zastřelil úplně všechny svědky, až na jednoho, který nám tuto zprávu dodal. Valeska následně uprchl. Proč zrovna útulek? Bohužel bližší informace nikdo z nás nemá....". Dále jsem to už neposlouchala, protože zrovna přišel domů Jerome. Přišla jsem k němu do kuchyně, pozdravila ho a zeptala se, co to drží za zády. Usmíval se. ,,Budeš ohromená." řekl a ukázal mi malinké roztomilé koťátko. Měl pravdu. Jsem ohromená. Vzala jsem si ho do náruče a hladila. Jerome vážně dokáže být hodný. Obejmula jsem ho a moc mu poděkovala . ,,Jo tak proto ty zprávy o útulku." řekla jsem a začala se smát. Jerome souhlasil. ,,To kotě je krásné a roztomilé. Navíc zrzavé. Jako ty, Jerome." řekla jsem a Jerome na to: ,,To jo. Ale odstín trošku nesedí." a začali jsme se tiše smát.

***

Později mi Jerome řekl, že mi ukáže jedno patro, kde jsem ještě nebyla. Jeli jsme výtahem úplně do posledního patra. Vystoupili jsme a já jsem si všimla, že jsme na střeše. Byl tam nádherný výhled na celý Gotham a střešní bazén. Dívali jsme se na město. Přišlo mi to romantické.

***

Jen tak sedíme u televize a koukáme na zprávy. Není tam nic víc zajímavého. Koťátko mi spinká na klíně. Jerome navrhl, že by jsme se mohli podívat na nějaký film. Tak šel udělat popcorn. Najednou začala hrát reportáž, která mě dost zaujala. Byla o mé zavražděné rodině. Koukala jsem na ní, jak péro z gauče, i když teprve začínala.

KONEC KAPITOLY

- Co se Kate dozvěděla v reportáži?

Dozvíte se v příští kapitole.

- Myslíte si, že když je Jerome zamilovaný, změní se k lepšímu, nebo je to jen planý poplach?

V zajetí psychopataKde žijí příběhy. Začni objevovat