17. kapitola- Překvápko

460 25 2
                                    

Upozornění: Tato kapitola není vhodná pro čtenáře mladší 15ti let.

Zavedl mě do jedné místnosti. ,,Ty chceš abych byla teď tvůj plyšák jó?" řekla jsem, když Jerome zavřel dveře a rozsvítil světlo. Pak jsem se začala pitomě smát. Co to bylo za místnost? Zkuste hádat. Bylo v ní jedno okno, velké skříně a to hlavní- manželská postel. Ano správně, Jeromova ložnice. Držel mě zezadu za ramena a vedl k posteli. Nenechala jsem ho, aby mě držel a hned do postele s radostí skočila. Byla krásně měkká. Zachumlala jsem se do peřiny, ale Jerome jí ze mě hned strhl a řekl ,,Plyšák? To ne.... Něco lepšího.". Byla jsem hrozně zvědavá, co tím myslí. Vzal mě a hodil mě na postel. Držel mě za lokty. Silou jsem se posadila a opile řekla: ,,Ale to už tady jednou byló... Jsme jenom kamarádi Jerome...to...nemůžeš.". Jerome na to odpověděl: ,,Mohli by jsme být kamarádi s ... výhodami.". Usmála jsem se na něho. Muselo to vypadat děsivě, když jsem měla úplně červené oči, přivřené a navíc ze mě táhl chlast. Ale bylo nám to jedno. Stejně si to zítra už nebudeme pamatovat. Ani jsem se nenadála a začala ho sama od sebe svlékat. Nejdříve tričko, pak sundal tričko on mě. Najednou se Jerome zastavil, dal mi ukazováček na ústa a řekl: ,,Víš...já...já jsem Jerome.". ,,A já jsem Kate, která nerada čeká...těší mě." odpověděla jsem Jeromovi s úsměvem na tváři. Pak radši pokračoval. Navzájem jsme si sundali kalhoty. Jerome je odhodil na zem a hned pak udělal rychlý tah. Chytl mě jednou rukou za rameno, druhou za břicho a otočil mě zády k němu. Jednou rukou mi rozepnul podprsenku a hned poté mi udělal velký cucflek na krku. Začíná nějak zlehka.
     Hned po té si strčil mé pravé prso na chvíli do pusy a žužlal ho jako lízátko. Nemám velká prsa, ale i tak se mu to očividně líbilo. Potom si sundal trenky a já kalhotky. Začal se ke mě pomalu přibližovat na posteli po čtyřech, ale já jsem mu dala ukazováček na ústa a vstala z postele. Vzala jsem gumičku, kterou jsem měla na ruce a udělala si na hlavě culík. Pak jsem si vlezla zpět do postele za Jeromem. Vzal mě za ramena, položil mě na postel a seshora se na mě díval. Už chtěl začít, ale já jsem mu řekla: ,,Tak to ne! ... Zaprvé si vem kondom...". Jerome vstal a vytáhl ze stolku kondom. Nasadil si ho. Měla jsem chuť mu pomoct, ale už ho měl nasazený. ,,A za druhé..." řekla jsem, chytla ho za ramena a položila ho na postel. Seshora jsem se na něho tentokrát dívala já a pokračovala jsem ve větě: ,,Tentokrát budu nahoře já.". Jerome se jen usmál. Pak mě obejmul rukama a tím si mě i posunul do vyhovující polohy. Pomalu a něžně do mě strčil svůj 8===D . Víte co. A začalo to. Byla to vášnivá noc.

KONEC KAPITOLY

Jaká bude reakce těch dvou až se dozví, že byli tak moc ožralí, že se spolu vyspali? Dozvíte se hned na začátku, v příští kapitole.

V zajetí psychopataKde žijí příběhy. Začni objevovat