Przyjaźń.

2.5K 65 17
                                    

Uzumaki Naruto
Spędzałaś całe dni z Naruto . Chłopak zawsze przychodził po ciebie . Nie mówiąc ojcu , wychodziłaś z nim na ramen . Bardzo kochałaś tą zupke . Zazwyczaj blądyn zapraszał cię na trening , albo na posiłek , ale dziś poszliście na spacer . Rozmawialiście . Chłopak opowiadał ci o przygotach i swoich przyjaciół .
Zazdrościłaś mu tego , co ma . Twój opiekun , nie pozwalał ci wychodzić nigdy z domu . Nie mogłaś posiadać bliskich ci osób . Musiałaś , cały czas ćwiczyć nawet , jak ból rozrywał ci mięśnie . Zawsze się słuchałaś rodzica .
Dopiero teraz przy Uzumakim byłaś szczęśliwa . Nigdy nie czułaś tego rodzaju zadowolenio . Nawet nie zauważyłaś , że niebieskooki przyglądał się tobie . Zaczęłaś wspominać sobie wszystko to , co robiłaś z Naruto . Odsknełas się i spostrzegłaś , że młody mężczyzna cały czas cię wołał .

[Imie]-chan ! - Położył ci ręke na ramieniu .

-Przepraszam . Mówiłeś coś ? -Posłałaś mu uśmiech .

-Myślałem , że coś się stało , bo nagle zaniemówiłaś . -Podrapał się po karku .

-Naruto-kun...Mogę cię , o coś zapytać ? -Stanełaś w miejscu .

-Oczywiście , dattebayo ! -Wyszczerzył zęby .

-Jesteśmy przyjaciółmi ? -Nieśmiało powiedziałaś wpatrując się w jego oczy , a on pokiwał twierdząco głową i pokazał zęby .

-Dziękuje . - Przytuliłaś go , a chłopak odwzajemnił gest .

Uchiha Sasuke
Siedziałaś na drzewie wiśni . Przyglądałaś się widokowi , który był piękny . Zaczęłaś rozmyślać o młodym Uchiha . Zauważyłaś , że twój stosunek do chłopaka się zmienił . Westchnełaś głęboko , zamykając swoje [kolor] oczy. Oparłaś się i nadsłuchiwałaś odgłosy przyrody . Uśmiechnełaś się do samej siebie . Czułaś lekki wiaterek , który lekko musnął twoją skure . Niespodzuewanie usłyszałaś czyiś głos , a należał do chłopaka . Odrazu poznałaś ten głos .

-No i cię znalazłem . -Uchyliłaś powieki do góry .

-O , cześć Sasuke . -"Rozpłynełaś" się i byłaś już za plecami bruneta .

-Ty , jak zawsze...Znikasz...-Pokazał ci twój profil .

-A ty , jak zawsze...Tym samym tonem . Trochę luzu Uchiha . -Zaśmiałaś się , a on odwrucił się w twoją strone .

-Bardzo śmieszne . -Podniusł do góry brew . -Pamiętam , jak ci tak wesoło nie było na mój widok . - Skrzyżował ręce i spojrzałaś na niego .

-Ehh... -Westchnełaś . - Jak cię bardziej poznałam , zmieniłam o tobie zdanie . -Przyznałaś się . -Nie wiem , czy wiesz , ale uważam cię za przyjaciela . - Czarnooki uśmiechnął się .

-Ja ciebie...Też . -Twój kącik ust podniusł się do góry .

Hatake Kakashi
Widywałaś cały czas Kakashiego w wiosce , kiedy ją odwiedzałaś . Odkryłaś , że siwowłosy ma drógą twarz . Lubiałaś z nim przebywać w towarzystwie . Niby spokojny , ale przy tobie był otwarty .
Dzisiaj byłaś szczęśliwa . Wiedziałaś , że odwiedzisz mężczyzne , ale nie tylko . Kazekage kazał ci iść do Konoszy by Hokage dała ci wiadomości na temat misji .
Już byłas ku bramie wioski . Oczywiście strażnicy , nie dali ci przejść . Mósiałaś znowu pokazać przepustke . Udało ci się przejść .
Szłaś do biura pani Tsunady . Po drodze zgłodniałaś . Ujrzałas budke "Ramen Ichiraku " Postanowiłaś podejść i wejść . Zamuwiłaś jedną porcje . Byłaś ciekawa jak smakuje . Nagle wszedł ktoś . Usłyszałaś znajomy głos .

-O , to pani , [Imię]. -Odwruciłaś wzrok , by ujrzeć osobę .

-Cześć , Naruto . -Przywitałaś się z uśmiechem , a blądyn już był przy barze i zamówił sobie zupe .

One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz