Kiedy ty jesteś zazdrosna...(1/3)

1.4K 46 2
                                    

(Rozdział ten teraz przejmują nasi mężczyźni xD😂)

Uzumaki Naruto
Naruto nigny nie widział , że jesteś o niego zazdrosna , ale teraz to się zmieniło . Zobaczył cię rozwścieczoną i już wiedział , że...

🍥Naruto🍥
Dziś wyszłem z (T.I) na trening . Namawiała mnie . Zostałem zmuszony do tego . Ale powoli zaczynam się jej bać . Ma ogromną siłe , jak babcia Tsunade . Raz jak byłem u niej to , jak ją wkurzyłem prawie jej dom się rozleciał .

Byliśmy już na miejscu . Zaczeliśmy ćwiczyć . Ona oczywiście oszukiwała mnie . Szybko zrobiliśmy sobie przerwe na lunch . Usiedliśmy na trawie . Byliśmy głodni . Oczywiście zjedliśmy ramen w proszku .
Nagle powiedziała mi , że coś musi wziąć z domu . Kiwnąłem głową ,a ona pobiegła . Zostałem sam .

-Cześć. Jestem Ai . Jesteś tu całkiem sam . -Usiadła koło mnie jakaś blądynka .

-Tak , ale za chwile przyjdzie moja...-Nie dokończyła mi .

-Siostra...Aaa...Może gdzieś pujdziemy . -Ona zaczęła się  bawić swoimi  włosami .

-To nie jest...-Powoli dziewczyna mnie  denerwowała .

-Koleżanka tylko...-Uśmiechneła się .

-Nie...Jego dziewczyną...Więc teraz grzecznie pujdziesz . -Pojawiła się (T.I) .

-Pfff...-Wsała .

-Dobra...Już po tobie .

-(T.I)...

-Cicho Naruto. -"Czemu każdy mi przerywa . To niesprawiedliwe , dattebayo "

-A co mi zrobisz . -Moja kochana uśmiechneła się złowieszczo i pukneła ją w czoło . Odleciała . Ja tylko na to patrzyłem . -No narescie patrz co mam , Naeuto-kun. -Zaśmiałem się nerwowo .

-Byłaś okropna troche , dattebayo. -Ona tylko się spojrzała na mnie . Zaczełem żałować moich słów .

Uchiha Sasuke
Był piękny poranek . Wy razem wyszliście sobie na spacer . Nagle to , co się stalo to ...

🔥Sasuke🔥
Razem sobie szliśmy . Nic ciekawego się nie działo . Chociaż było nudno , cieszyłem się , że jestem (T.I) . Mieliśmy wpaś do restauracji jakieś .
Udaliśmy się do dość bardzo znanej kuchuchni . Oczywiście nie odbylo się od lasek ,których . Nie cierpiałem tego . Cały czas mi zawracały dupe. 
Ale zauważyłem ,że (Nazwisko) jest cała czerwona od złości , kiedy podrzedła do nas dziewczyna i zaczęła się mi podlizywać . Dziewczyna w ogóle nie wzracała uwage na moją dziewczyne . W końcu dziewczyna wstała .

-Możesz już sobie iść . Zabijała ją wzrokiem .

-Ty powinnaś iść . Ja i Sasuke-kun dobrze się dogadujemy . -"Ehh...Oby nie..."

-Że , co powiedziałaś...-Podeszła do niej i zacisneła pięść .

-Mówie , że...-Nie dała jej dokończyć . Wyprowadziła ją .

-Co jej zrobiłaś ? -Spytałem .

-Nic . Tylko...Jej tam wygarnełam .

-Widzę , że jesteś zazdrosna . -Lekki uśmiech malował się na mojej twarzy .

-Wcale , że nie . -Zaczerwieniła się i odwruciła twarz .

Hatake Kakashi
Każdy w wisce wie ż, że chodzisz z Hatake . Niby na pierwszy żut oka wydajesz się miła  ale kiedy przyjedzie , co do czego to potrawisz być diabłem .
Więc żadna dziewczyna nigdy nie podejdzie do czarnookoego .

📚Kakashi📚
*Myśli*
"Czemu ona jest taka wredna i okropna dla wszystkich kiedy jakaś dziewczyna się do mnie klei .
Aaa...Pewnie jest zazdrosna ...Słodkie "

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sorrki za błędy i za krutki eozdział .
Mam nadzieje że chociasz się podobał .





One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz