Kiedy jest zazdrosny...

953 26 8
                                    

Sabaku no Garaa
Jak wiadomo każdy się czasem boi wielkiego Kazekage , ale czasem są śmiałkowie , którzy...No ten...Wiesz już sama , a tak było dzisiaj .
Dziś właśnie poszłaś na spacer z Gaarą . Byłi miło , aż za bardzo . Dobrze się bawiliście . Nagle omineliście sklep . Młodzieniec pomyślał , że kupi jakąś przekąske dla ciebie . Więc poszedł . Zaczełaś na niego czekać ,gdy niespodziewanie usłyszałaś glos .

-Hej ślicznotko . -Powiedział mężczyzna . Ty już wiedziałaś o , co chodzi . Nienawidziłaś takich typków .

-Spadaj . -Zabijałaś go swym wzrokiem , a on tylko podszedł bliżej . -Nie rozumiesz ?-Zapytałaś go .

-Nie bądź taka . Może...-Już nie wytrzymałaś .

-Mam chłopaka . -Poszłaś z tego miejscz gdzie byłaś . Nagle poczułaś coś bardzo nie miłego . Ten koleś klepnął cię . Już miałaś go walnąć , gdy...

-Nie słyszałeś jej...Kretynie...-Gaara był zły , ale musiał się opanować .

-Kazekage ?!-Był przerażony . Chłopak w błekitnych oczach , był wściekły . Zaczął unosić się piasek .

-Gaara...Chodź . Nie warto...-Naszczęscie Kage posłuchał się ciebie i poszliście dalej . -Jeszcze nigdy ciebie takiego nie widziałam .

-Co masz na myśli ?-Zaczerwienił się. 

-Zazdrośniku ty mój . -Dałaś mu buziaka .

Nara Shikamaru
Shikamaru zawsze gdy widzi , jak ktoś na ciebie patrzy to już ma ochotę go pobić ,ale się powstrzymuje .
Ale dziś to było , coś innego .
Szłaś na trening z Narą nagle ktoś zagwizdał na twój widok . Czarnowłosy tylko prychnął i cię przytulił i cię pocałował czule . Pierwszy raz zauważyłaś jego zachowanie takie...

-Eh...Upierdliwy typek . -Powiedział na głos . Ty tylko się zaczerwieniłaś .

_____________________________________
Hej . Mam nadzieję , że się podobał rozdział .

One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz