Sabaku no Gaara
Miałaś misje . Nareszcie ją skończyłaś , ale...Zostałaś tylko ty , ponieważ zaatakowali ciebie i twoją drużyne . Tylko ty przeżyłaś atak shinobi . Twój przyjaciel zginął chroniąc ciebie . Byłaś tym wstrząśnięta .
Oczywiście po zakończeniu misji nie wyszłaś z domu . Leżałaś na łóżku rozmyślając o tym wszystkim . Łzy leciały ci ciurkiem . Zaczełaś się obwiniać o śmierć towarzysza .
Nagle usłyszałaś pukanie do drzwi .
Wstałaś ledwie z swojego ulubionegi miejsca i poszłaś otworzyć "wrota" do twojego domu , a stał tam...-Gaara?!-Zdziwiłaś się . -Wejdź . -Powiedziałaś obojętnie .
-Martwiłem się...Co się stało ? -Spytał z troską w głosie.
-Nic...-Odwróciłaś wzrok .
-Widzę...Możesz mi powiedzieć . -Uśmiechnął się .
-Mój przyjaciel...-Nie wytrzymałaś . Wodospad łez dał znać . -Z-zginął . -Zasłoniłaś oczy . -Ochronił mnie...A ja nie m-mogłam nic zrobić...To prze ze mnie...-Wyżaliłaś się . Gaara , kiedy to usłyszał , natychmiast cię przytulił .
-Nie obwiniaj się , [T.I] .-Przycisnął cię do siebie .
-D-dziękuje...
Nara Shikamaru
Shikamaru cały czas cię przytula . Nawet ty o tym nie wiesz , ponieważ śpisz...Ale kiedy się dowiedział , że twoja babcia umarła to cały czas cię przytulał i nawet nie powiedział , że to "Upierdliwe" .
Po tem miałaś dla niego niespodzianke...(•○•)_____________♡♡♡♡♡♡♡___________
Hej .
Mam nadzieję że rozdział się podoba .
CZYTASZ
One shoty z Anime 💮🌸
FanfictionTo po prostu One Shoty ?❤? (Naruto Scenarios też jest) Zapraszam Cię do tej książki , jeśli chcesz poznać swoją nową przygodę . ❤❤❤