Sabaku no Gaara
Trochę mineło od kąt znasz Kazekage . Tak z trzy miesiące , ale w sumie z Gaarą szybko załapałaś kontakt. Zaufałaś mu , a on tobie . Czasem ty pomagasz jemu w obowiąskach .
Kiedy chciałaś wejść do biura Kage ,by dać papiery wpadłaś nie chcąca na Błękitnookiego. Jego papiery wszystkie wypadły z rąk . Musiał gdzieś iść.-Gaara...Ja przepraszam . -Szybkim ruchem zaczełaś zbierać jego rzeczy .
-Nie trzeba...Sam pozbieram . -Zaczerwienił się .
-Pozwól pomóc , jesteśmi przecierz pzyjaciółmi . -Posłałaś do niego jeden z najpiękniejszych uśmiechów .
-Przyjaciólmi...-Szeptem powiedział , ale zdołałaś to usłyszeć .
Nara Shikamaru
Z Shikamaru już gdy zagraliście razem w szachy już się z nim zbliżyłaś , ale żeby bliżej siebie poznać i wzmocnić więź starałaś się , aż z cztery miesiące .
Ale czasem byłaś na jego zła , bo wygrywał , tak jak teraz.-Shikamaru , daj mi raz wygrać. -Powiedziałaś oburzona .
-Eh...Upoerdliwa jesteś...Cały czas grarz i przegrywasz , ale dalej . -Mówił ziewając.
-Eh...Jesteś okrutny , ale i tak cię lubię...Jesteś moim przyjacielem. -On tylko się uśmiechnął .
❤Gaara❤
"Jest taka miła , urocza , piękna i jej włosy . Tak ładnie pachną . Ona też ładnie pachnie . Jest po prostu wspaniała . Chyba , ją kocham...Napewno. Ale się cieszę , że ją poznałem . "💤Shikamaru💤
"Zakochałem się...Jest ona naprawdę upierdliwa i chyba w niej to lubię .Jest śliczna . Powiem jej w prost , co do niej czuję . I będzię dobrze..."~~~~~~~~~~~~◇◇◇◇~~~~~~~~~~~~~~
Hej .
To taki krótki rozdział . Mam nadzieję , że się podobało .
CZYTASZ
One shoty z Anime 💮🌸
FanfictionTo po prostu One Shoty ?❤? (Naruto Scenarios też jest) Zapraszam Cię do tej książki , jeśli chcesz poznać swoją nową przygodę . ❤❤❤