Gdy ciebie podgląduje...

2K 51 14
                                    

Uzumaki Naruto
Ty z dziewczynami wybraliście się do gorących źródeł . Byłaś zadowolona z tego . Powiedziałaś oczywiście bładynowi , gdzie wychodzisz . Kazałaś mu zostać , bo wiedziałaś ,że przyjął swoje zachowanie po swoim mistrzu .

Zdjełaś ręcznik i zanurzyłaś się w gorącej kąpieli . Nawet nie wiedziałaś , że Naruto to wszystko widzi . Strumień z krwi zaczął spływać z nosa . Twoje ciało już się rozgrzało , gdy wyczółaś dobrze ci znaną chakre . "Naruto..." . Założyłaś ręcznik i  .
Ubrałaś się i wyszłaś . W kącie stał niebieskooki . Skrzyżowałaś ręce i otworzyłaś usta .

-Jeśli chcerz mieć wszystkie kończyny ,to opuść to miejce . -Odwrócił się . Na twój widok cały się zaczerwienił . -Naruto!

I tak się to skończyło dla chłopaka . Cały w siniakach wrócił . Przepraszał cie . Wybaczyłaś mu ,jak kupił ci ramen .

Uchiha Sasuke
Sasuke nie może . Chociaż by chciał ,ale wie że nie może tak postąpić . Jeśli by to zrobił...Wiadomo co go czeka .

Hatake Kakashi
Kakashi zawsze cię podgląduje . Nawet jeśli mu na to nie pozwalasz .
Powinnaś wyżucić jego książki . Za daleko to zaszło .

Hyugo Neji
Z natury Neji nie podgląduje  ciebie . Ale czasem nie może się powstrzymać od uruchomienia Byakugana i na ciebie troche tam zerknąć (😏) . Raz mu się to udało , jak brałaś prysznic . Kiedy już skończyłaś , wyszłaś z toalety . Brunet na ciebie spojrzał i był już burakiem . Czerwona ciecz dała o sobie znać . Ty już wiedziałaś , co z nim jest . Miałaś na niego focha . Przynajmiej teraz wie , że nie można takich rzeczy już robić .

Uchiha Itachi
Itachi tylko wszedł do ciebie do pokoju , gdy ty przepierałaś się . Byłaś w samej bieliżnie . Łasic na ciebie zerknął  . Objął cię całą od stóp do główy wzrokim i się zarumienił . Ty jedynie żuciłaś w jego poduszką .
On zrozumiał o co chodzi . Odwrócił się i chciał wyjść ,ale...Jeb...Uderzył głową w ściane . Potem wstał i znowu . Cofał się , aby znaleźć wyjscie . W końcu mu się to udało .

Inuzuka Kiba
Ma tak samo , jak Kakashi . Nie dobry z niego chłopiec .

(Ale to przez Shino . On zachęca go by robić takie rzeczy...Jakiś takiś on nienormalny...Brak słów.)

Aburame Shino
On wie również nie podgląda ciebie .
Jest on grzeczny . A jeśli by spróbował nie było , by miło już...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nadzieje , że się podoba . Jutro następny rozdział leci .
Do następnego

One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz