Uzumaki Naruto
Dziś mieliscie spędzać razem dzień . Umówiłaś się z blądynem ,że obejrzycie jakiś film . Nie wiedziałaś że chłopak nie lubi horrorów.Byłaś przed domem niebieskookiego . Zapukałaś trzy razy . Był wieczór więc było troche zimno . Nagle usłyszałaś , jak drzwi wydają z siebie znajomy odgłos . Stał w nim Uzumaki. Uśmiechnełaś się delikatnie , a on tylko wskoczył na twoją szyje . Ty odwzajemniłaś tym samym .
-Nareszcie ,dattebayo . -Odkleił się .
-Cześć...Naruto-kun.
-Jeny , ale ze mnie idiota...Wejdź .-Rzekł , klepiąc się po głowie .-Napewno ci zimno . -Pojawiłaś się w jego domu .
-Jaki film oglądamy ? Dattebayo.-Spytał , a twój kącik poszedł do góry .
-Zobaczysz .
Zaczeliście przygotowywać różne przekąski . Już nie mogłaś się doczekać. Gdy już byliście gotowi ,włoczyłaś film i usiedliście na podłodze .
-O czym to będzie ?-Zaciekawiony szturchnął cię .
-Oglądaj ,to będziesz wiedział .-Odpowiedziałaś.
Po chwili film zaczął się rozkręcać . Dopiero teraz zauwarzyłaś że twój ukochany zamyka oczy , przytulając się do ciebie . Wyłączyłaś film . "Mogłam mu powiedzieć ".Pomyślałaś ze smutną miną .
-Naruto-kun...Przepraszam . Nie wiedziałam że się...-Odwróciłaś głowe.
-Nie musisz . Po prostu mi coś...Do oka wpadło...-Podrapał się po karku i pokazał żąd białych zębów .
-Oj...Naruto...Każdy się czegoś boi.-Zaśmiałaś się i dałaś mu buziaka w policzek .
Uchiha Sasuke
Błagałaś młodego Uchihe , abyście razem spędzieli czas . W końcu on się zgodził , ale powiedział ,że on chce wybrać ,jak macie razem odpoczywać.Szłaś do jego domu . Byłaś już blisko . W końcu udało ci się dojść do jego drzwi . Zapukałaś . Wrota się otworzyły . W nich stał Sasuke . Lekko się uśmiechnął na twój widog .
-Będziesz tu tak stać ?-Odwrócił wzrok .-Wejdź .
-Dobrze . Co robimy ?
-Będziemy oglądać film . Horror . -Gdy usłyszałaś te sława twoje źrenice się powowiękrzyły. Staszne bałaś się horrorów .
-Boisz się ? -Łobuziarsko się zaśmiał .
-Pff...Ja się niczego nie boje . -Skrzyrzowałaś ręce pod biustem .
-No to chodź . -Pociągnął cię za ręke .
Ujrzałaś w pokoju koce i popcorn . Byłaś nawet z niego zafowolona , że tak się postarał . W końcu usiadłaś. Byłaś zdenerwowana . Już chciałaś płakać . Niespodziewanie koło ciebie również usiadł czarnooki .
Włączył film . Cały czas próbowałaś pokazać , że dasz rade to obejrzeć , gdy coś wyskoczyło . Nie wytrzymałaś . Wrzasnełaś na cały dom i zakryłaś twarz dłońmi .-Więc się boisz . Ehh...-Prytulił cię mocno , a ty oddałaś tym samym.
-Może troche .
Hatake Kakashi
Umówiłaś się z Kakashim na randkę . Pierwsze , co pomyślał żeby spędzić z tobą czas , chciał obejżeć film zwiazany z książką , która jest dziełem Jirayi . Na początku spojrzałaś na niego , jak na głupka . Natychmiastowo zaprzeczyłaś . W końcu wybraliście , jakiś horror . Nie mogłaś ukryć że się bałaś.
CZYTASZ
One shoty z Anime 💮🌸
FanficTo po prostu One Shoty ?❤? (Naruto Scenarios też jest) Zapraszam Cię do tej książki , jeśli chcesz poznać swoją nową przygodę . ❤❤❤