Kiedy cię przytula...(3/3cz.)

1K 23 1
                                    

Aburame Shino
Spędzałaś czas z Shino czały czas . Według ciebie był naprawdę kochany...Nawet tego dzisiejszego dnia .

Dziś pani Hokage wezwała cię do biura , ponieważ miałaś bardzo ważną misje .
Byłaś już ku celu , gdy z daleka zauważyłaś Sakure i Naruto . Chciałaś się przywitać ,wiec do nich podbiegłaś. 

-Cześć , Naruto . Cześć Sakura . -Uśmiechnełaś się .

-O witaj [T.I.] , dattebayo! -Pokazał ci zęby , a różowo włosej kącik ust poszedł do góry

-Gdzie idziecie?-Spytałaś .

-Ponoć babcia Tsunade ma dla nas misje .-Odrzekł chłopak radośnie .

-Właśnie też idę...-Zielonooka mi przerwała .

-To super .-Odpowiedziała dziewczyna .

Do czcigodnej Tsunady szliście razem śmiejąc się i rozmawiając . Nawet już nie spodziewaliście się , że byliście już na miejscu .
Zapukaliście do pokoju Kage . Usłyszeliście tylko "Wejść!". Więc weszliście . Staruszka zaczęła wam tłumaczyć na czym będzie polegać misja . Na początku myślałaś , że będzie ciężka , ale po tem dowiedziałaś się , że trzeba znaleźć bandyte . Byłaś zadowolona . W końcu mogłaś pokazać , że też coś umiesz i pokazać swoje umiejętności .
Kiedy Hokage skończyła , kazała iść się przyszykować. 
Wyszliście  z pomieszczenia i udałaś się w swoją strane , żegnając blądyna i   młodą kobiete .
Udałaś się do domu by spakować potrzebne rzeczy . Po nie długiej chwili wyszłaś z domu w podszkochach . Westchnełaś głęboko . Nagle na swojej drodze spotkałaś bruneta .

-Hej...[T.I.].-Poprawił okulary .

-O Shino . -Posłałaś mu uśmiech .

-Misja?-Zadał pytanie patrząc na twój plecak .

-Tak . -Rzekłaś .

-Yhm...To więc...-Nie dokończył . -Uważaj na siebie . -Wziął twoją dłoń i przyciągnął cię bliżej , a byś mogła się w niego wtulić .

-Dobrze .

-I wiesz...Jak Naruto będzie się do ciebie dobierał , czy coś to...Będzie błagał o litość . -Przekręciłaś oczami .

-Aj...Shino . -Zachchotałaś , a on mocniej cię przytulił . -Chwila...Skąd wiesz , że Naruto też idzie ?

-Mineliśmy się po drodze , jak szłem do ciebie .

~~~~~~~~~○●○●○●○●●○●●~~~~~~~~~~

Hej . I o to kolejny rozdział . Nie miałam pomysłu ,jak napisać więc jakoś tak...Mam nadzieję ,że się podobało .
Do zobaczenia .
(Prepraszam za moje błędy l) .

One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz