Gdy masz okres...

1.8K 41 11
                                    

Uzumaki Naruto
Cały czas chodziłaś z głową na dół. Blądyn oczywiście pytał , co ci jest , ale ty nie odzywałaś się . Zaczełaś płakać. Nie dość , że miałaś te dni kobiece to blądyn prawie ci spokoju nie dawał .

Siedziałaś na fotelu , przytulając poduszke . Raz się cieszyłaś raz nie . W końcu Uzumaki się odezwał .

-No co ci jest ,[T.Imieeeee]-chan?Dattebayo . -Spytał przytulając się do ciebie.

-Nic...-Odpychnełaś się .

-Widzę . -Zerknął na ciebie .

-Cały czas jesz ten ramen . Czy jestem dla ciebie ważna ? -Spytałaś , pochylając głowe w jego kierunku .

-Bardzo . Najbardziej na świecie . -Pokazał zęby . Ty tylko go zamknełaś w uścisku .

-Naruto-kun ?Jestem teraz głodna . Chodźmy na ramen .-Nagle twój nastrój się zmienił .

Niebieskooki już wiedział , co jest grane . Zaczął płakać .

Uchiha Sasuke
Byłaś w domu . Sama . Leżałaś w łóżku . Bolał cię brzuch . Nawet nie dawałaś odznaków życia .
W końcu ktoś zapukał . Ty tylko powiedziałaś "Wejść" .
Klapka się poruszyła .
W wejściu stał Sasuke . Ty byłaś na niego zła w sumie nie wiedziałaś , dlaczego .

-Hej...Przyszedłem cię odwiedzić...-Rzekł .

-Wkurzasz mnie . -Przekręciłaś na drógi bok .

-Niby czym ?Dopiero , co przyszłem . -
Usiadł na progu łóżka .

-Nie wiem . Po prostu mnie wkurasz . -Wstałaś do siadu .

-Jak możesz nie wiedzieć . -Spytał.

-Dobra . Sasuke-kun kocham cię . -Przytuliłaś się do niego .

-Już chyba wiem...Zacznie się tygodniowy koszmar...-Ty tylko dawałaś mu całusy w policzki .

Hatake Kakashi
Kiedy nadrzedł ten dzień . Ten jak , że cudowny i piękny dzień byłaś obojętna wszystkiemu . Na wszytko prawie się denerwowałaś .
Kakashi wiedział ,że lepiej nie zbliżać się . Raz cię przytulił i dostał tak , że aż wyleciał z domu .

Hyuga Neji
Razem siedzieliście na fotelu . Twój brat oczywiście zrobił awaanture , że nic do jedzenia nie zrobiłaś . W końcu poszłaś zrobić . Zawachałaś się .

-Sam sobie zrób. Mam was wszystkich dość . -Ty wybrałaś się do swojego pokoju .

-Co za...-Nie dokończył .

-Tak ? -Neji pokazał Byakugana i udał się w twoje ślady .

Był już w twoim pokoju . Widział jak leżałaś na łóżku .

-Hej skarbie , co jest ? -Zadał pytanie i się przytulił .

-Zgadnij...

-O nie...Nie mów , że to są te kobiece dni . -Ty pokiwałaś głową . Chłopak zaczął rozpaczać .

Uchiha Itachi
Oczywiście wiedziałaś , że w tm dniu masz okres . Twój Łasic też wiedział . Wiadomo , że w tych dniach potrzebujesz dużo miłości i oglądania filmów fomantycznych , popijając przy tym gorącą czekoladą .
Młody Uchiha na początku nie chciał oglądać z tobą rzadnych filmów , ale jak zaczełaś płakać poskutkowało .

Inuzuka Kiba
Zabiera cię na dango i na ramen . Potem kupuje ci czekolade. A potem
tuli,całuje , pieści i przytula . Ty za to jesteś z niego zadowolona .

(A Shino zawsze bacznie się temu przygląda . )

Aburame Shino
Shino się ciebie boi . Jak sobie coś wymyślisz to nie ma , że łatwo odpuszczasz . Raz pomyślałaś , że Shino cię nie kocha , ale gdy wkradłaś się do jego myślach to puźniej żałowałaś tego...W tedy domyślił się , że masz TE najwspanialsze dni .

~~~~~~~~~~~~■■■■■■■■■~~~~~~~~~~
Hej mam nadzieje , że się podobało .
Sorrki za błędy .


One shoty z Anime 💮🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz