37.Bölüm

622 449 2
                                    

Yanımda kimse yoktu.Galiba en zeki davranıp kitabı ilk bulan bendim.

Mark'ı aramaya karar verdim.Bileklikle tabi ki.Ne zamandır espri yapmak ya da -hayatın-tadını çıkarmak gibi şeylerle uğraşmıyorum.

Küçükken en azından başıma ne kadar saçma şeyler gelirse gelsin yüzüm azıcık olsun gülüyordu.

Ama şimdi hayatın en acı gerçekleriyle karşı karşıya olunca bu pek mümkün olmuyor.

Işin sırrı fantazi aslında başıma bir şey gelmesiği sürece....Biraz erken konuştum galiba.

Karşımda bir adam dikiliyordu.

Yüreğim ağzıma gelmedi çünkü atmıyor Eheheh.

Ben Brendon Cooper diyerek elini uzattı.Bir dakika bir dakika....

Sen...sen hortladın mı?dedim gözlerimi kısarak.

Aman sanki senin burada olman çok normal de?dedi asık bir suratla.

Normal olduğunu ya da normal olduğumu kim söylemiş?dedim

Tamam işte ben de o yüzden buradayım.O ölüm hikayeleri falan yalan aslında.Sana bir teklifim olucak.Buradan kurtulmayı gerçekten istiyor musun?

Kafamı salladım.

Benim ekibe katılmaya ne dersin?Diğer arkadaşlarından ayrılıp bizim takıma gelirsen dünyayı gerçekten kurtarabilirsin dedi tebbesümle.

Onlar ne olacak?dedim dünden razı gibi.

Sen onların kahramanı olacaksın dedi.

Kahraman....Ben ve kahraman.Heh!Bir de dünyayı kurtarma işleri falan.Ya ben süperman miyim ya da sipiderman falan.Her derde derman spidermann.

Onlar ne olacak? dedim ısrarla.Yo aslında ısrar etmedim  zaten sakin sakin konuşuyoruz.

Güvende...Güvende olup o 5 haftanın dolmasını bekleyecekler.

Nerede?dedim.

Onları gerçekten bu kadar önemsiyor musun?dedi alaycı bir sesle.

Niye ki?Beni hiç bilmediğim bir lanetten dolayı hatta beni lanetli bir çocuk olarak gördükleri günden beri yanımda sadece onlar var dedim üzücü bir hikaye anlatıyormuşcasına.

Peki sana bir sır veriyim dedi kulağıma yaklaşarak;Bizim takıma gelirsen bunları öğrenirsin.Sen bir düşün derim.

Neden ben?5 kişinin içinde neden ben?

Neden gelmemekte ısrarcısın?Yoksa sevgilin ölür diyemi korkuyorsun?dedi sessizce.

Biz  sevgili falan değiliz dedim bağıra bağıra.Bütün herkes duysunn.

San bir sır daha veriyim mi?dedi tekrardan.Insanların zihnini okuyabiliyorum.

Höstt..Valla yutkunamadım.Na...nasıl?dedim titrek bir sesle.

Sen nasıl suyu kontrol edebiliyorsan öyle dedi ve elindeki saate baktı.Gece oluyordu galiba burada günler sadece 5 saatti.

Bunu anlamam biraz zaman alsamda pörfekt zekamla bunu da anladım.Ağlamam zaman aldı değil anlamam zaman aldı.O şarkıyı yazana sesleniyorum onun aslı öyle değil.

Şimdi şöyle 180.000 e kadar sayın sonra anlıyorsunuz çok zor değil.

Harbiden çok işsizce ya.Bir dakika konuyu dağıtma iç ses
Ya da dağıt dağıt çok kafa dengi birisin sen.

Sonuçta kimin iç sesi?Adın şazi olsun kız!Ya da şevko.Kız mısın erkek misin?

Evet evet.Bir dakika bu düşünceleri okuyabiliyorsa...

Tamam saçma düşünceleri kendine sakla.Normal düşün.

Normal kelimesi benim için sözlükte olmayan bir kelime.

Gerçekten onun olduğu sayfayı yırttım neyse.

Normal düşünmeye çalışırken bile anormal ve saçma düşünüyorum.

Sen kesinlikle normal değilsin diye kıkırdadı.

Ya düşüncelerimi okumasan be!Çık kafamın içindenn!

O sırada yolun tam ortasında olduğumuzı farkettim bir korna sesiyle.Evet bunu da anlamam zaman aldı.

Brendon arabanın önünden çıkmam için elimi tutarken-çekiştirirken ya da kopartırken ya da kırarken-Mark geldi.

Ve tamam o manzara çok iç açıcı olmayabilir.Belki birazcık yani küçücük bir ihtimalle Brendon'la el ele görünebiliriz.Ama....artık çok geç.

Ya sen ne minnoş bir şeysin!İnsan hiç mi kıskanç olmaz hiç mi kızmaz.....yine erken konuştum galiba.

Bir anda alev topuna döndü.Yav anlayın işte gerçekten.

Onun gücü  ateş o yüzden gözlerinden ateş fışkırıyor.Aslanım benim koççumm.

Bir anda elini Brendon'a koydu.Samimi bir tavırla tabi hadi siz kardeş kardeş oynayın.

Brendon'ın Mark'ın onu yakacağından haberi yok.Belki de var.Adam zihin okuyabiliyor yaa....

Onu uyarmak için fazla geç kaldım galiba.Bu arada biri çiğdem getirsin be sinema çok güzel.

Adı da;Su ve Ateş'in aşkı.Evet su ve ateş ya da ateş ve su oyununu biz bulduk.

Dedim size dünyayı değiştireceğiz diye.Neyse bu sinema küle dönmeden bir şeyler yapalım bari.

▪Yeşil Sır▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin