Nasıl Başladı?

649 470 2
                                    

Bu bir bölüm değildir ama lütfen okuyun.Merhaba arkadaşlar 10-11 bölüm sonra bitirmeyi düşünüyorum.Ama hikaye tam olarak bitmiycek.Ikinci kitap olan "Siyah Alev"i yazmaya başlayacağım.

Bazı kitapların nasıl yazıldığını hep merak ederdim nasıl kurgulanmış ya da ilk başta aklına ne gelmiş.Belki benim de nasıl yazmaya başladığımı merak edenler olabilir.(olmasa bile anlatıyım)

İlk olarak Magna Carta anlaşmasını öğrenmemle başladı bu anlaşmanın derinlerine indim ve aklıma şu soru geldi;Neden adı Magna Carta bir isim mi bir eşya ismi mi yoksa Kral'ın ithaf ettiği kişinin ismi mi?

Magna Carta'yı ad ve soyad olarak düşünüp onun bir ailesi olduğunu normal bir yaşamının olduğunu düşünerek başladım.

Bu sadece bir hayaldi uyumadan önce kurduğum bir kurgu.

Sonra bir arkadaşım hatta adını veriyim buradan sevgiler (MavisLouisePotter)beni wattpad'le tanıştırdı.

Bende yazmak istedim bütün aklımdan geçenleri ama kurguyu tamamlayan şu oldu.

HUNGER GAMES;Katniss öleceğini bile bile birilerini kurtarmak için her zaman savaştı.

Hiç sevmediği birine aşık oldu.

Ve CAPİTOL'e meydan okuyup ne olursa olsun normal bir yaşamları olsun diye savaştı.

Bir daha asla normal hayatına o huzurlu ve güvenli hayatına dönemiyecek olduğunu bile bile.

Bu yüzden SUZANNE COLLİNS'e çok teşekkür ederim

Tabi ki bunları kullanmadım.Ama öleceğini bile bile yerine öldüğünü bile bile kelimesini kullandım.

Ne kadar zorluklarla karşılaşsın ve her an yok olacağını bilsin dünyayı kurtarmak için uğraşan doğuştan seçilmiş hayata ailesini kaybetmiş olarak başlayan bir kız.Maria Carta.Sırlarla dolu asla normal bir hayatı olamıyacak bir kız.

Yaşadıkları yer Lackock kasabası İngiltere'nin en güzel ve en eski kasabalarından.Sırlarla dolu olduğunu duymuştum oradaki evlerin gizemli olduğunu.Burayı 1200 yıllarında yıkık dökük bir kasaba olarak düşündüm.Herkezin birbirini ezdiği ve tek çalışma imkanının Kral'ın oradaki hapise atmalarını istediği kişiler için olan Lackock Karakolu.Magna Carta orada çalışamayacağını biliyordu ama o kızı için eve para kazandırabilmek için zorlada olsa kendini işe bir türlü aldırdı.Sonucu ise;Ölüm

Renk olarak neden yeşili seçtim;Mavi mutluluktur ama Maria mutlu değil.Kırmızı tutkudur ama Maria tutkulu değil.Sarı enerjidir ama Maria asla enerjik olamadı ya da  güne mutlu başlayamadı.

Ama yeşil Ölümsüzlük,Barış ve Gücü temsil eder.Ve Maria çok güçlüydü.

Son olarak;Normal hatta neredeyse dünyadan adı silinen bir kızın Kraliyet'ten, soylu,yakışıklı ama kendini oradan değil halka ait gören bir çocuğa aşık olmasını kullandım.

Onlar ölümüne aşıktılar.

Ölüm bile onları ayıramadı.

▪Yeşil Sır▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin