41.Bölüm

638 442 2
                                    

Bir anda yine ortadan kayboldu.Sen bizimle oyun mu oynuyorsun acaba?

Mark;Adını nereden biliyor dedi sinirle.

Adam zihin okuyabiliyor desem daha kötü şeyler olucak.O yüzden ona gerçekleri anlatmamak en iyisi.

Niye canım ben de Maria tipi yok mu?Yok şazi tipi var bende şu tipe bak be..

O kadar ismin arasından mı?dedi.Hehe o kadar ismin arasından

E...yani dedim ve sustum.Susmak bazen en güzel cevaptır.

Yeni bir ekşın yaşamadan lütfen ormana dönelim lütfenn.

Tabi kalbe giden yol mideden geçer Gerçi benim kalp atmıyor da neyse.

Önce karnımızı doyurmamız lazım.Bir ağaçtan bulduğum meyveleri ağzıma tıkıştırırken.Zehirli olup olmadıklarını hiç düşünmemişken tekrardan yürümeye başladım.

Evet günün 3 saatini yürüyerek geçiriyoruz.Diğer iki saat ekşınlarla geçiyor ve biz hiç uyumuyoruz.

Elimdeki son meyveleri de yemesi için civcivime de uzattım.

Zehirli olmadıklarından emin misin? dedi.

Bana bir şey olmasıysa dedim gülerek.

Sana bir şey olmaz zaten!dedi imalı imalı.

Evet taş gibiyim dimi?dedim alaycı bir sesle.

Heh!Taş gibisin tü tü tü nazarlar deymesin dedi.Ayy ne tatlıyız ya!

Güle oynaya ormana girdiğimizde başım dönmeye başlamıştı.İki gram aldığım nefesi de alamıyordum.Daha fazla yürüyemiyordum.Olduğum yere öylesine çöktüm.

Gözüm iki ayı bir araya getiremiyordu.Her şeyden iki tane vardı sanki

Mark'ın bağırışlarını duyuyordum ama hiç bir şey diyemiyordum.Sonradan ses kesildi.Ve vızıltı olarak duyduğum;Malesef arkadaşlar sizi kurtaracak arkadaşlarınız da şu an kurtulmak istiyorlar.Hatta şu an sizi duymuyor bile olabilirler.Ardından Mavis'in olduğunu sandığım acı dolu bir çığlık sesi bütün mikrofonu kaplarken devam etti ;Şu an derin bir uykudalar.Hatta şu an bir daha gözlerinizi açamayacaklar da...Size iyi uykular!Evet halkım bu yılkı belalardan da kurtulduk.

Ardından Brendon'ın sesini duydum;Bizim takıma gelirsen bir daha uyanabilirsin Sen savaşçısın asla vazgeçme.Şimdi senin yaşamanı sağlayacağım ve sende bizimle beraber dünyayı kurtaracaksın tamam mı?

Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.Ama o çokton gitmişti bile.Bütün her yerim uyuşmuştu ve galiba bu yolculuk buraya kadardı.

Mutsuz Son.






▪Yeşil Sır▪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin