Merhaba arkadaşlar!300 olmuşuz çok teşekkürler.Olaylar geliştikçe daha güzel olcağını söylemiştim.Umarım bu bölümü de beğenirsiniz.Şarkı Alive.Iyi okumalar
Bir anda ışıklar açıldı şaka bitmişti.Bende bitmiştim parmak ucunda olmaktan.Gözlerimi açıp derin bir nefes aldım.Ipleri boynumdan çıkarymaya çalışırken saf gözlerle bana bakıyordu;Ne bakıyorsun yardın etsene dedim.
Noluyor ya?dedi saf bir sesle.
Bu gün 31 Ekim yani?dedim .
Yani?dedi şaşkın ve merak içinde.
Cadılar bayramı dedim titrek bir sesle. Hem de benim doğum günüm ama daha kimseye söylemedim.
İplerden kurtulmak isterken üstünde durduğum sandalye beni taşımayı bıraktı ve Mark'ın üstüne düştüm.Son anda beni tuttu evett evet şu an onun kucağındayım.
Ş..şey pardon!dedim beni yere bırakırken.
Ne demek her zaman dedi
İkimizde ne söyliyeceğimizi düşünüp saf saf birbirimize bakarken Mavis içeri girdi.Cadılar bayramınız kutlu olsun dedi.
Biz hala şaşkınlık içinde birbirimize bakıyorduk en sonunda üstümü çıkartmak aklıma geleseye kadar birbirimize baktık.Üstümü çıkartmak için odaya çıktım ve yaşlı nine elbisesinden kurtuldum.
Bir kaç dakika sonra uyumaya başladım.Gece yarısı Angelina'nın tıkırtılarıyla uyandım.
Uyanık ve ayaktaydı.Küçükken duyduğum sesleri duymaya başladım.Monica'nın sesini ya da ona çok benzeyen başka bir sesi.Angelinaya daha dikkatli bakınca bilincinin açık olmadığını farkettim.Uyurgezer olmadığını biliyordum.Duvardaki ses konuşmaya başladı.Maria yeni bedenimde çok muyluyum daha ölmemeiş biririn içine girmek muhteşem bir şey istersen seninle de bir tur atarım dedi o iğrenç ses.
Monica olamaz diye düşünürken Ben kimim biliyor musun?
Sırf başka bir beden bulmak için seni kurtarmış ve ölmüş gibi yapan Monica.
İyi taraftasın sanıyordum dedim bağırarak.
Ah!Siz çocukları kandırmak ne kolay.Ben doğuştan kötüyüm anlasana.
Şimdi beni yeni bedenimle rahat bırak dedi iğrenç sesiyle.Bu kadar kötüleşmiş olamazdı.
Küçükken hayran olduğum o kız şimdi başka birinin hayatını çalıyor.
Hiç düşünmeden;onu bırak beni al dedim.Bir aralar sende böyle demiştin.
Eskiyi ve iyi olduğu anları hatırlamak ona kötü geliyordu.
Bütün beraber geçirdiğimiz iyi anıları anlattım dayanamadı ve Angelina'nın içinden çıktı.
Angelina'yı tuttum ve yatağa yatırdım.
Artık düşmanız demek Monica.
Zaten bir ruhla arkadaş olmam hataydı başındam beri bir hataydı.Yatağa yattım ve küçüklüğümde yaptığım gibi çarşafı üstüme sıkı sıkı örttüm kimse zarar veremesin diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪Yeşil Sır▪
FantastikSır#1#Işıklar söndü,alevler parlamaya başladı.Her şeyin bitmesi için bir kıvılcım yetecekti... "Nefes almıyor." Ellerim kana bulanmış bir şekilde öylece duruyordum.Midem bulanıyordu,kafamda sinir bozucu bir uğultu vardı. "Orada öylece oturamazsın,gö...