Merhaba arkadaşlar!Biraz ara verdim çünkü başka bir kitap yazıyordum şu an taslakta belki bir kaç gün sonra yayınlarım.Biraz beklememin bir nedeni daha var okuma sayısının artması.Ama okuma sayısı her gün 10'dan fazla artmıyor.Bir hata yapıyorsam sıkıcı gelmeye başladıysa söyleyin yorum yapan kimse yok bir kaç kişi dışında.Lütfen beğendiyseniz vote atmayı ve iyi yada kötü yorum yapmayı unutmayın.
Bu sadece küçük bir rica ve her yazarın hayal ettiği gibi en az bin kişinin okumasını istiyorum.Ben wattpadde daha yeniyim ve bu ilk kitabım aklımda milyonlarca kitap fikri var ve en güzeli bu geldiği için bu kitabı yazmaya başladım.Daha yazalı 2 hafta oldu biliyorum ama yine de biraz artsın istiyorum.Neyse çok uzattım galiba size iyi okumalar!Tamam dedim.Kabul ediyoruz.Diğerlerinden vazgeçip geliyoruz.Istediğin her şeyi yapacağız.Başka şansımız var mı?derken Mark'la göz göze geldik.
Bizi rahat bırak! dedim.Istediğin zaman geliriz.
Bir an önce başlayalım ki bir an önce kurtulalım değil mi?dedi.
Şimdi!diye bağırdığımda masanın üstündeki sürahinin yere düştüğünü farkettim.
Asıl düşüncelerin bu değil Maria.Aslında hiç istemiyorsun aslında bu dünyaya sit olmadığını düşünüyorsun ve en çok en çok da burada şu an o iğrenç hayatının bitmesini istiyorsun!
Çık kafamın içinden diye bağırdıktan sonra kapıyı açıp dışarı çıktım.
Mark seninle işim bitmedi çakma bozuntu seni dedkiikten sonra Brendon'ı ateşle duvara yapıştırdı.
Afferin be diyerek yanağına bir öpücük kondurdum.
Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?dedi son hzıla koşarken.
Niye?Düşünecek daha iyi bir şey yok çünkü dedim.Her şey bu kadar güzel giderken neden illa bir iğne batmak zorunda neden?
"Peki o zaman"dedi.Benim için yaşar mısın?Kahraman olmak için ve buradan kurtulmak için!Sen savaşçı kızısın unuttun mu?Asla vazgeçmezsin.
Küçükken öyleydi dedim.Ama şimdi her şey o kadar güzel değil.
Bak sen iyi ol o benim için yeter.Istersen benden de vazgeçip onun takımına ya da her neyse işte ona katılabilirsin.Sonunda buradan kurtulabiliriz dedi.
Ben senden o pislik adam için vazgeçmeyeceğim dedim yüzümü ekşiterek.
İyi o zaman bu hayata ölü olarak devam ederiz dedi.Ve unutma güneş gibi parlamak için önce güneş gibi yanmalısın.
Bu ikilemde yaşıyamam.Seni terkedersem kurtuluruz ama seni terketmessem hep burada kalırız ama en azından mutlu oluruz dedim.
Ama onunla gidersen dünyayı kurtarmanın mutluluğunu yaşayacaksın.Asla vazgeçmeyeceğine söz ver dediğinde gözlerimi kaçırmak için elimden geleni yaparak;Vazgeçmeyeceğim dedim çocukça bir tavırla.
Maria gözlerimin içine bak ve gerçekten bunu başarabileceğini söyle benim için bunu yapabilirsin ama benim değil önce senin inanman lazım dedi.
Asla vazgeçmeyeceğim diye bağırdım.Bu çocuk neler yaptırıyor bana?
Şimdi geri dönüp bunu gerçekten istediğini söyle.Ve öyle düşün.Zihnini okuyabiliyor.
Yaşıyor mudur?dedim gülerek
O kadar sert vurmadım canı tatlıysa bilemiyeceğim...Hadi git dedi.
Gidiyorum.Özgürlüğe kavuşmak için illa bir şeyi feda etmen mi lazımdır?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪Yeşil Sır▪
FantasiSır#1#Işıklar söndü,alevler parlamaya başladı.Her şeyin bitmesi için bir kıvılcım yetecekti... "Nefes almıyor." Ellerim kana bulanmış bir şekilde öylece duruyordum.Midem bulanıyordu,kafamda sinir bozucu bir uğultu vardı. "Orada öylece oturamazsın,gö...