Самолетът кацна. Всички пътници започнаха един по един да слизат от превозното средство. Бавно запътвайки се да вземат багажа си.
Из летището се разминаваха хиляди фигури, които бяха поели по своя път.
- Къде ли е? - започна да се пита Техьонг, който вървеше малко по - напред от Кук, докато дърпаше своя куфар.
- Техьонг, не бързай така. Не искам да те гоня из летището. - засмя се Чон.
Ким, дори не слушаше момчето зад себе си. Очите му шареха из цялото място, за да намери своята приятелка, която не бе виждал от цели две години.
Пред очите му се появи едно, стройно момиче. Имаше светло синя коса, тялото й бе покрито от бяла риза и черна дълга пола, която бе сцепена от едната страна, позволявайки на крака й да се показва навън. Черни обувки с ток, бяха прибрали малките й крачета. Червено червило, красеше наситените й устни.
- Извинете, госпожице. Да сте виждали едно момиче, високо е почти колкото вас, има кафява коса, облича се малко мъжки и не е толкова секси? - попита Те и след това бе ударен с черната чанта на момичето по главата. - Какво по дяволите?!
- Аз съм Тъпа главо. Йон. - засмя се тя.
- Моля?! - Те беше в шок. Не вярваше, че приятелката му може да изглежда така секси. - Какво е станало с теб?
- Здравей, Йон. - поздрави Чонгкук, като остави куфара си настрана.
- О, Чонгкук! - момичето се усмихна и прегърна момчето с черната коса. - Ти поне заслужаваш прегръдка, за разлика от този идиот там. - погледна към Те и се изплези.
Чонгкук се засмя и се отдели от момичето.
- Какво да направя, че изведнъж се превърна в секси икона? Преди никога не си се обличала така. Кибум, прави чудеса.
- Така е. Той е невероятен. - усмихна се сладко госпожица Че. - Е, момчета, време е да се срещнете и с него. Чака ни кола отвън, затова да вървим.
***
Няколко минути по - късно, черна кола спря пред имението на Кибум.
Йон и двамата влюбени излязоха. Запътиха се към вратата на постройката пред тях.
Обаче преди да успеят и да почукат, вратата се отвори от Кий, който също бе направил малка промяна у себе си.
YOU ARE READING
Bloody red rose [✔]
Romance⚠Продължение на "Red and White rose"⚠ Вече избрал своята съдба, Техьонг вървеше по пътеката, по която го водеше неговата бодлива и червена роза. Но пътят не беше лесен. Беше изпълнен с трудности и за двамата. Заобиколени от кръв и тъга, те трябваше...