60

634 85 17
                                    

Сравнително топъл ден беше, тук - там имаше по някой по - тъмен облак, съвсем лек ветрец танцуваше из улиците на големия град.

В имението на семейство Пак, бе лудница, заради подготовката на малкото парти, което щеше да се състои, щом небесата се оцветеше в тъмносиния цвят.

Всички в големия дом бяха страшно заети. Прислужниците почистваха всяко едно кътче, както и украсяваха стаите, в които щяха да бъдат гостите. Готвачите тичаха из кухнята, за да могат да направят цялото меню, което им бе заръчано. Сун Ги ходеше бавно и леко тромаво, уверявайки се, че всичко вървеше по план.

- Дори още де не е напълно готово, мога спокойно да кажа, че изглежда прекрасно. - усмихна се Техьонг, докато подрусваше бавно и внимателно полузаспалата си дъщеричка, която най - сладко си смучеше биберона.

- Благодаря ти. Искам да се постарая за това малко събитие. - кимна с глава господин Пак.

- Старанията си личат. Дано платиш и двойно на хората за усилията. - засмя се Кук.

- Няма да пропусна да го направя. - щракна с пръсти възрастният мъж. - Как е малката На Ра?

- Опитва се да отиде в страната на сънищата за пореден път. - каза по - малкия Чон, като тихичко се засмя.

- Една от работите на бебета е да спят по цял ден. - добави Чонгкук, преди да целуне челцето на малкото бебе. - Е, ние ще се разходим още малко из имението, а после, щом На Ра заспи ще се върнем в стаята си.

- Починете си добре.

Чонгкук и Техьонг започнаха да се разхождат из големия дом, като оглеждаха всичко около себе си, за да могат да видят всички украски.

По време на малката си разходка се срещнаха с Кий и Сук.

- Как е, родителите? - засмя се Бум.

- Добре е. Чудя се кога ще получа диабет. - чернокоското отвърна с шега.

- Малкото бебе, скроо ще заспи. - каза тихо Сук, като се стараеше да не се размекне на пода, заради сладостта на малката.

- Решихме да се разходим из имението, докато не заспи. Също обикаляме, за да видим как върви и подготовката за партито тази вечер.

- Ние със Сук също решихме да огледаме. Сун Ги се справя доста добре. Разбрах, че и гостите няма да са никак малко. Надявам се, само всичко да мине гладко и без проблеми. - въздъхна русокоското.

Bloody red rose [✔]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt