9

866 117 8
                                    

Поредната сутрин беше почукала на всеки един прозорец, пускайки слънчевите лъчи да нахлуят в стаята на всеки един човек, карайки го да отвори уморените си очи и да започне своя ден.

Същото се отнасяше и за Техьонг. Момчето все още спеше спокойно и бе увито в меките си завивки.

Но когато слънчевите лъчи го погъделичкаха, той отвори очите си. Бавно се изправи в седнало положение. Косата му стърчеше във всички посоки, но никой не можеше да отрече, че момчето изглеждаше твърде сладко в тази сънлива премяна.

Когато се огледа и забеляза, че бе сам в стаята, Ким се изправи и отиде до банята, за да изпълни сутрешната си рутина.

Въпреки всичко, бе предпочел да остане с пижамата, с която бе спал. Или да се изразя по - правилно, така нареченото му спално бельо бе горната част от пижамата на Чонгкук, което бе под формата на риза.

Босите крачка на Те, се придвижиха бавно по стълбите и към кухнята, където видя своята половинка.

Чонгкук, както се очакваше носеше само долната част от пижамата си, защото както споменах по - горе, някой беше откраднал горната.

По - голямото момче се усмихна, щом видя сънливото си гадже.

- Добро утро, поспаланко. - щом Те седна, Чон го дари с нежна целувка по челото.

- Добро утро. - отговори малчото в прозявка и докато търкаше очичките си. - Какво правиш? - огледа се.

- Реших да направя кафе, защото се досетих, че може би, сега ще се събудиш. - взе млякото от хладилника и напълни чашата с кафе, като след това започна да разбърква и я подаде на Те. - Както го обичаш.

- Толкова добре ме познаваш. - усмихна се Ким и отпи от топлата напитка.

Чон направи своето кафе с вода и след това и двамата се преместиха на дивана във всекидневната.

Когато се настаниха, Те се обърна към Чонгкук.

- Куки, имам въпрос.

- Какъв е той? - насочи вниманието си, към половинката си.

- В това имение ли си се родил? Когато почиствахме, бяхме и в една бебешка стая.

- Всъщност, да. Тук съм се родил. Нашите решили раждането да бъде в това имение, за да съм в безопасност. Татко се погрижил да има лекари и всичко. - обясни Кук.

Bloody red rose [✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora