15

835 115 0
                                    

Слънцето грееше съвсем леко. За съжаление, звездата, която даваше светлина на града, беше скрита от сърдитите и сиви облаци. Имаше съвсем малки процепи, от които лъчите се прокрадваха.

Улиците бяха по - пусти, поради простата причина, че хората си мислеха, че ще вали и защото не беше делничен ден. Тоест, имаше малко хора, на които им се налагаше да прекосят пътя до работното им място.

Междувременно, Чонгкук имаше малко работа за вършене и затова беше в имението на приятеля му Кибум.

- Разбираш ли? Няма ден, в който да е спокойно. - каза възмутено Чон.

- Първо Джимин, после хората на Такакура, сега и родителите на Техьонг. Накрая, просто ще се срещнем със самия Такакура и ще избухне война.

- Че ще се видим, ще се. Но просто...преди всичко искам да се омъжа за Те. - обясни Кук. - Но всички ми се месят.

- Какво те спира. Давай. Ако го направиш, всички ще спрат да ти се бъркат.

- Както казах и преди, наистина смятам да е скоро. И той е съгласен. Но...ни трябва малко време да се подготвим за този ден.

- Разбирам. Трябва ви, малко време, все пак говорим за сватба...това нещо не е така лесно. - кимна русото момче и след това се изправи от мястото си. - Обаче, аз имам нещичко за теб. - Кий взе един голям кашон, в който имаше различни оръжия.

Чонгкук се изправи и тръгна да разглежда всяко едно оръжие.

- Съдържанието ми харесва. - каза с палава усмива на лицето си, Чон.

- Няма, как да не ти хареса. Все пак, тук има едни от най - добрите оръжия, които си създал някога. - кръстоса ръце Бум. - Прецених, че ще е добре да взема няколко и да ти ги дам. Все пак в имението имаш само три пистолета. Те няма да са ти достатъчни, ако Такакура нападне.

- Добре си използвал главицата си. - Чон започна да оглежда единия пистолет. - Но, какво стана с новия модел?

- Вчера бяха направени няколко екземпляра.

- Случайно да си взел един? Ще е добре да го изпробвам, преди да го пуснем на пазара?

- Знаех си, че ще поискаш. - засмя се Кий, като отиде да вземе новия модел. - Може да го изпробваш на мишените в задния двор.

- С удоволствие. - Чонгкук взе пистолета и се запъти към изхода на стаята.

Скоро беше последван от Кибум. Двамата излязоха от имението и не след дълго бяха в задния двор.

Пистолетът беше с патрони и готов за употреба. Чон го зареди и остана само да натисне спусъка. Пръста му бавно го натисна, карайки патрона да излети и да се забие в десетката на определената мишена.

- Аххх, прелест! - каза въодушевен Чон. - За пореден път съм се справил превъзходно. Направо е удоволствие да стрелям с него.

- Нямаше, как да се съмнявам, че няма да ти хареса. Все пак, имаш голям талант в правенето на тези неща. - усмихна се Бум.

Кук се обърна към приятеля си.

- Ще го взема с другите оръжия. - уведоми го Чонгкук. - Също, кога ще излезе на пазара?

- В края на месеца, вече ще е на пазара. Мисля, че лесно ще се изкупи. Както останалите модели, които създаде.

- Надявам се. - засмя се Кук. - Гледай да го пуснеш на добра цена. Все пак, това нещо е може би най - доброто нещо, което съм създавал.

- Нямаш грижи. - щракна с пръсти Кий.

Bloody red rose [✔]Onde histórias criam vida. Descubra agora