Известно време се мина от тежкото раждане. Техьонг успя да се възстанови, но не напълно. Имаше нужда от още време. Бебето беше здраво и обичаше, когато е в ръцете на някой от своите родители.
Всички живееха в имението на семейство Пак. Но, дори да беше спокойно и всичко да изглеждаше наред, всеки знаеше, че Такакура няма да се откаже така лесно.
- Как се чувстваш любов? - попита сънено Кук, докато Те лежеше до него в леглото с малката в ръцете си.
- Добре съм. Благодаря ти, че и тази вечер се погрижи за нейните нужди.
- Разбира се, все пак имаш нужда от почивка, за да се възстановиш. - Чонгкук се усмихна, като бавно се изправи, за да отиде да се освежи в банята, която се намираше в стаята.
Щом чернокоското се оправи за деня си, отиде до вратата.
- Какво ще искаш за закуска? - попита.
- Хапва ми се мюсли и ми се пие сок от портокал.
- Имаш ги. - щракна с пръсти Кук, като слезе до кухнята и помоли една от прислужниците да приготви закуската. Не остне много време на храната да стане готова. Чонгкук се завърна отново в стаята си. - Закуската е тук. - остави таблата в скута на момчето, като внимателно пое дъщеря им в ръцете си. - Как е сладкото ми момиче? - На Ра се усмихна леко през биберона си.
Докато хапваше, Техьонг не можеше да откъсне поглед от сладката гледка.
- Колко ти се радва само. - засмя се Те.
Чонгкук се усмихна и продължи с това да вдига дъщеря си във въздуха и да я сваля. Малката не спираше да се киска.
Изведнъж се почука на вратата. Кук отвори и там беше Джимин.
- Как е прекрасната ми племенница? - попита с широка усмивка, като показа сладка играчка мече.
- Будна и пълна с енергия. - засмя се Чонгкук.
- Това е добре. - Чонгкук подаде дъщеря си на Чим, който я пое с голяма усмивка. - Толкова е малка и сладка. Сърцето ми мекне. - започна да си играе с нея и новата й играчка.
Всички в стаята се засмяха.
- Те, как се чувстваш? - попита Пак.
- Доста по - добре. Скоро ще съм напълно възстановен.
- Важното е да си почиваш, както и да не се натоварваш. - обади се чернокосото момче.
- И да хапваш по много. - за миг замлъка, тъй като се замисли. - Защо да не помолим днес да направят лазаня? Това ще дойде доста добре на Техьонг. - предложи Джимин.
- Доста добра идея.
- Определено е добра, потекоха ми лигите. - засмя се Те.
- Ще отида да говоря с готвача. - каза сивокоското, а след това подаде племенницата си на брат си.
Чонгкук седна на леглото внимателно, докато малката блуждаеше с поглед, разучавайки всяка част от стаята. Момчето не спираше да гледа към Техьонг.
- Какво има? - засмя се Те. - Зяпнал си ме.
- Знаеш ли...станал си още по - красив, след бременността?
- Стига си ме ласкал. - бутна го по рамото.
- Не се шегувам. Сега си още по - красив. А, си мислех, че не е възможно. - погали нежно еднага му буза. - Не мислиш, че мама е твърде красива? - погледна към дъщеря си, а тя се усмихна леко и се сви в прегръдката на Кук. - Защо трябва да сте толкова сладки?
- Защото просто го можем. И така сме родени. - засмя се по - малкият Чон.
- Имам си най - прекрасното семейство.
- Аз също.
CZYTASZ
Bloody red rose [✔]
Romans⚠Продължение на "Red and White rose"⚠ Вече избрал своята съдба, Техьонг вървеше по пътеката, по която го водеше неговата бодлива и червена роза. Но пътят не беше лесен. Беше изпълнен с трудности и за двамата. Заобиколени от кръв и тъга, те трябваше...