На следващия ден, Техьонг беше събуден от лекия шум, който се разнасяше из стаята му.
Ким бавно се изправи и потърка очите си, като започна да се оглежда наляво - надясно, виждайки, че първите лъчи светлина, вече бяха проникнали в помещението, в което спеше с годника си.
- Събудих ли те? Извинявай. - извини се Чонгкук, като се обърна към другото момче в стаята.
- Спокойно, всичко е наред. И без това трябваше да стана, за да те изпратя. - усмихна се момчето и се изправи от леглото. - Какво трябва да си вземеш?
- Трябва да си заредя поне три пистолета и да си взема допълнително патрони. Ще ги закача по себе си и ще ги прикрия с черното си кожено яке.
Техьонг кимна с глава.
- Искаш ли помощ?
- Няма нужда Те, ако искаш ти се оправи.
***
След около час, Чонгкук, Кибум и Сук, бяха готови и взели нужните си принадлежности.
- Ще се върнем, между времето за вечеря и времето за лягане. - усмихна се Бум и целуна устните на момичето си.
Чон направи същото с Техьонг, докато Сук ги гледаше и си мислеше, как беше време и той да си намери някого.
- Тръгваме. - уведоми Кук.
Трите момчета напуснаха имението, оставяйки Ким и Че сами.
- Искаш ли кафе, Йон? - попита брюнетът, като се насочи към кухнята.
- И питаш. Няма как да не искам. Това съм аз. - засмя се момичето.
Те се изкиска и зареди машината и сложи чаша, на определеното място, натисна копчето и зачака едното кафе да стане готово.
Щом стана, го подаде на приятелката си и започна да прави и за себе си.
Когато и двете кафета бяха готови, двамата приятели седнаха на масата в трапезарията.
- Какви са плановете за днес? - попита Йон.
- Лежане, кафе, ядене и драми.
- Колкото и да ми се иска да правим това цял ден, ще откажа. Първо, трябва да си пазим прекрасните фигури за сватбата ти, която ще бъде скоро. Второ, ще е добре да излезем навън и да си купим нещичко за този ден. Не мислиш ли? - повдигна вежди момичето. - Все пак момчетата ни оставиха по една от кредитните си карти.
ESTÁS LEYENDO
Bloody red rose [✔]
Romance⚠Продължение на "Red and White rose"⚠ Вече избрал своята съдба, Техьонг вървеше по пътеката, по която го водеше неговата бодлива и червена роза. Но пътят не беше лесен. Беше изпълнен с трудности и за двамата. Заобиколени от кръв и тъга, те трябваше...