- Ха, пропусна мишената! - засмя се Техьонг, като гледаше как Йон пропусна да улучи в десетката на мишената.
- Едва ли, ти ще се справиш по - добре от мен. - нацупи се момичето.
Те зареди пистолета си и го насочи към неговата мишена.
- Само гледай! - усмихна се половинчато той.
Момчето имаше вярата, че ще успее да улучи това, което неговата приятелка не беше успяла.
Но уви, не му се получи и на него.
- Мамка му! - изпсува Ким.
- Казах ти. - мина с ръка през косата си госпожица Че.
- Явно, някой е изгубил форма, а? - познат глас се разнесе из задния двор на имението на Чонгкук.
- Сук, кога дойде? - попита Те, като се обърна към братовчеда на своя годеник.
- Току - що. Дойдох да ви видя с Чонгкук. Той ми каза, че си тук и че се упражняваш. Реших да видя, с какво мога да помогна, за да станеш още по - добър.
- Дори и след години тренировка, все още ми се губи нещо. - усмихна се леко младият брюнет.
- Това е напълно нормално. Трябва почти всеки ден да се упражняваш, а и почти три години практика не винаги показват най - добрите резултати. - потупа рамото му Лий.
- Ще постреляш ли с нас? Може пък да задобреем? - попита Йон.
- Нямам против. Хайде зареждайте пистолетите и да се си поиграем малко. - щракна с пръсти Сук.
***
Чонгкук гледаше тренировката през прозореца на своя кабинет в имението.
- Намери ли нещо Кий? - попита, докато все още гледаше с усмивка.
- Ами, може да се каже. - въздъхна русокосото момче.
Чувайки това, Чон веднага отиде до бюрото и се подпря на дървената мебел, като се загледа в лаптопа на приятеля си.
- Какаво по - точно?
- Мисля, че намерих едно от скривалищата на Такакура. Обаче не съм много сигурен, дали това са правилните координати.
- Тогава, ще е добре да проверим, за да се уверим. Може да тръгнем утре сутринта. Ще помолим и Сук да дойде с нас, ако случайно, нещата се развихрят. - предложи Кук.
- Предполагам, ако това се окаже негово скривалище, ще искаш да нападнеш? - попита Бум.
- И още как. Дори Такакура да не е там, ще мога поне да намаля броя на "армията" му. - усмихна се леко чернокосият младеж.
- И това е някакъв план. - кимна русото момче. - Тогава предлагам още сега, да говорим със Сук и след това на вечеря да съобщим плановете си на Йон и Техьонг.
- Съгласен.
***
Стана време за вечеря и Чонгкук сервираше масата заедно с Техьонг.
- Какво стана? Успяхте ли да намерите нещо свързано с Такакура? - заинтересова се Ким.
- Всъщност, да. И ще ти обясня подробно, докато се храним. Защото трябва и да споменем и на Йон.
- Добре. - усмихна се Те.
Когато всичко беше готово, всички се настаниха на масата и започнаха да се хранят.
- Техьонг, това е наистина вкусно, ще трябва да ми кажеш рецептата. - помоли Сук.
- Веднага след вечеря. - щракна с пръсти годеникът на Чон.
- Обаче, ние с Кук трябва да ви кажем нещо. - започна Бум. - Утре сутринта аз, Чонгкук и Сук сматаше да посетим едно място в града, където може би се намират хората на Такакура и може би и той.
- Предполагам, това значи че с Техьонг ще останем сами? - попита госпожица Че.
- Ще се наложи. - въздъхна Чонгкук. - Едва ли ще се бавим много. Предполагам, че ще се върнем най - късно вечерта.
- Тази вечер ще пренощуваме тук. - Кий, уведоми Йон.
- Има достатъчно място, а и за да не закъсняваме с подготовката утре сутринта... - добави Кук. - ...ще е добре да сме заедно вечерта.
- Добре тогава. Ще ви чакаме. - кимна Техьонг.
- И гледайте да внимавате. Не ви искаме наранени и пак оцапани с кръв. - размаха пръст момичето на масата и след това всички се засмяха за малко.
- Добре, ще се постараем. - обеща Чонгкук.
CZYTASZ
Bloody red rose [✔]
Romans⚠Продължение на "Red and White rose"⚠ Вече избрал своята съдба, Техьонг вървеше по пътеката, по която го водеше неговата бодлива и червена роза. Но пътят не беше лесен. Беше изпълнен с трудности и за двамата. Заобиколени от кръв и тъга, те трябваше...