48

670 92 15
                                    

Пореден ден се появи, за да може да бъде изживян. Небето бе доста чисто, а слънцето разнасяше лъчите си навсякъде. Лек ветрец се появяваше, като леко поклащаше листенцата на дърветата.

- Ах, какво хубаво време. - усмихна се Джимин, като гледаше през прозореца на колата.

- Така е. - отвърна Техьонг.

В този момент, нашите герои пътуваха към лагера. Бяха се разделили в две коли. Чонгкук, Техьонг и Джимин бяха в едната, а в другата бяха Кий, Йон, Сук и Бин.

Музика се чуваше и от двете превозни средства, като в тях някои си позволяваха и да пеят.

Пътуваха бавно и спокойно, особено като имаше хора на които лесно им ставаше лошо.

- Техьонг, кажи ми ако пак ти стане зле, за да реагирам по - бързо. - помоли Кук, който се притесняваше много за съпруга си.

- Спокойно Куки, добре съм. Това е нормално.

- Стана два пъти за последния час.

- Има шансове да става и повече Чонгкук. - обади се Чим. - Ако знаеш колко пъти на мама й ставаше лошо, като ти беше в корема й.

- Явно е капризно бебе, като мен. - погледна за миг към Те, като се усмихна.

- Щом ще прилича на теб, това го/я прави още по - прекрасно/а. - погали нежно коремчето си.

Чонгкук пое едната ръка на Те в своята и я целуна нежно, като не сваляше погледа си от пътя.

***

Не след дълго двете превозни средства спряха пред въпросния лагер.

Всички излязоха, като започнаха да разтоварват и багажа.

- Така, имаме три бунгала. Две от тях са със спалня, а едното е с три отделни легла. - обясни Сук.

- Как ще искате да се разпределим? - попита Бин, като се обърна към всички.

- Всъщност, аз имам идея. - обади се Техьонг. - Едната спалня я вземете вие двамата. - посочи към Сук и Бин. - Скъпи, ти вземи другата спалня с Джимин и аз ще съм с Йон и Кий в другото бунгало.

- Моля, но защо? - повдигна вежда Кук.

- Ще е добре за вас с Джимин. Ще се сближите още повече. - усмихна се сладко момчето.

Bloody red rose [✔]Where stories live. Discover now