MvB 1

2.1K 84 23
                                    


Merhaba ben Marie Beth Black. Hogwarts ta okuyorum. Ama nasıl? Ben gerçekte o kız değilim. Özümde Türk' üm. Bir sabah uyandığımda uyandığım yer benim yatağım değildi. İlk önce tavan dikkatimi çekti. Kalkıp etrafa baktığımda odada başka kızların olduğunu gördüm. O zamanlar potterhead olduğum halde Hogwarts' ta olduğumu anlamamıştım. Beni kaçırdıklarını sanıp çığlık attım. Bana yaklaşanları da biraz dövmüş olabilirim. O yaklaşanlar arasında Pansy de vardı sanırım. Bu yüzden pişman değilim. Sonuç ne mi ? Dumbledor dede' nin odası...


Aynaya baktığımda farklılıklar gördüm. Yine aynı yaştaydım fakat ne göz rengim ne boyum aynıydı. Aynı olan iki şey vardı; saçr engim ve yaşım. Benim gözüm normalde kahverengiydi ama burada yeşil... Potter'ın ki gibi zümrüt yeşili değil daha tatlı bir yeşil. Boyum bi 5 cm kadar daha kısaydı. Ayrıca bu kadar zayıfta değildim. Hafif kiloluydum ama burda zayıf hatta şöyle diyeyim fiziği mükemmel olan bir kızdım. Garip olan şey ise yüzümün aynı olması... Sanki bana estetik ameliyat yapmışlar gibiydi.Eğer o kızla ruhum yer değiştirdiyse ona acıyorum. Yazık. Muggle dersleriyle baya uğraşacak...

Hogwarts'ta uyandığımda 3. sınıftaydım. Neyse ki kitapları okumuştum ki büyüleri biliyordum. Ama diğer eksikleri kapatmam için Dumbledor dede yardım etti. Bi de Marie bir Slyhterin' miş. Onda da sıkıntı yok çünkü bende Pottermore' da Slyhterin çıkmıştım.

Zindanlardan ayrılıp bahçeye çıkınca Potter'la karşılaştım. Ve bana hülyalı hülyalı bakıp "Mer-merhaba Ma-marie" şeklinde kekeledi.Bende gülmeden edemedim. Ona grubunun diğer ikisini çağırmasını onlara önemli şeyler anlatacağımı söyledim. O da ben konuşunca çok şaşırdı. Demek ki Marie ona yüz vermiyordu. Kimle konuşsam şaşırmıştı zaten. Suç Marie'nin benim değil ki.

Dumbledor dede bunu sadece güvendiğim kişilere anlatmamı istediği için onlara herşeyi anlattım. Onlarda anlayışla karşıladılar.

Son bir şey... Ben Draco ile arkadaşım hatta çok iyi dostuz! Kıskanın bebeqler ;)

Merlin ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin