MvB 24

537 40 2
                                    

"Marie... Merlin 2 gündür kayıp. Öldüğünü söylüyorlar." deyince arkamda ki sandalyeye doğru bir çöküş yaşadım. Kafamı iki elimin arasına aldım. Düşünsene ulan kıvrımsız beynim!

Merlin ölmemişti ki dizide... Hatta bizim dönemimize kadar yaşamıştı. Nasıl ölebilirdi ki! Belki sadece kaybolmuştu. Tabi ya! Morgana onu kaçırmıştı. NE! 

"Gaius merak etme o ölmedi ancak döndüğünde bazı sıkıntılarla karşılaşabiliriz. Mesela bugün Gwaine, Kral ile beraber onu aramaya çıktı. Değil mi?" soruma kafasını salladı. Bende ona Morgana'nın onu kaçırdığını, boynuna yılan yerleştirdiğini, o yılanın adının Fhommor olduğunu ve onun yaşam enerjisini emip onun kişiliğini değiştirdiğini, ardından Morgana'nın ona Kral Arthur'u öldürme emrini verdiğini açıkladım.

Yaşlı adama bu kadar çok şey ağır geldi sanırım. Kal inmişti sanırım. Yerinden kıpırdamıyordu. Daha sonra "Biraz işimiz var sanırım." deyip kitaplara bakmaya koyuldu. Yılan hakkında bir şeyler arıyordu. Bende ona bazı bildiklerimi söyledim. Eski din'de rahibelerin bile saygı duyduğu bir yılan olduğunu falan filan.

***

Gaius, Merlin için onun en sevdiği yemeği yapmıştı. Ben ve Merlin masaya oturduğumuzda Gaius bize yemek katıyordu. "Bunu bir daha yapma Merlin. Kalbim bu tür gerginliklere dayanmaz." deyince Merlin "Eh biraz yaşlandın tabi." dedi. Gaius ona bir bakış attı, etraflar yandı. "Bu da ne?" dedi Merlin. Bu kadar mı kendini kaybettin? Gaius "Eve dönüşün şerefine. En sevdiğin yemek." deyip oturdu. Ben hemen çorbadan bi kaşık aldım. Tadı çok güzeldi. Merlin'e dönüp baktığımda yüzünü buruşturduğunu gördüm.

"Bence sen yemeklere hiç bulaşmayıp sadece iksir hazırla Gaius. Bunun tadı aynı Arthur'un beni içinde bulduğu çamur gibi." dedi. Tam Merlin'in üstüne atlayıp kafasını kopartmayı düşünüyordum ki Gaius "Nasıl kaçtın?" dedi.  "Büyük bir beceriyle. Sana bir şey sorabilir miyim?" ve Merlin bu şekilde egosunu dağlara çıkardı. Gaius " Evet. Elbette, ne istersen." dedi. 

"Elinde ki en güçlü zehir hangisi?" Merlin bana kendini öldürtme gülüm. Gaius ona bakış atınca hemen "O heriflerin yemeklerini zehirleyebilecek fırsatım vardı ama elimde bunu yapabilecek bir şey yoktu." deyip yerinden fırladı. İksirlerin bulunduğu masa da bir şeyler bakmaya başladı. Ben de çorbayı bitirmeye çalıştım. Çünkü az sonra büyük ihtimalle peşinden koşacaktım.

"Akonit sanırım." diye Gaius boş anında bulunup söyledi. Merlin kafasını masada dolaştırdı. "Akonit? Sanırım bundan sonra bunu yanımda taşıyacağım." deyip oradan içinde mavi bir sıvı bulunan uzun bir cam şişe çekti.

"Ne zaman birini öldürmen gerekeceğini bilemezsin." dedi. Bende çorbamda ki son kaşığı alıp ayaklandım. Tam Merlin kapıdan çıkacakken "Beni beklemezsen ben seni öldürürüm!" deyip yanına aksayarak gittim. "Anca beraber kanca beraber." dediğimde suratını buruşturdu. Beni mi beğenmiyorsun sen!

Merlin'e bir şeyler oluyor. Bir de sizlere notum var. Bundan sonra bölümler 2 günde bir gelecek. Bekleyince daha heyecanlı oluyor :D

Merlin ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin