MvB 14

723 46 5
                                    

Utanmam gerekirdi. Ama utanmadım. Ağladım. Uzun süredir içimde tutuyordum. Hogwarts öğrencileri bana ruhsal olarak güçlü olduğumu söylerlerdi. Birilerinin karşısında ağlamayı sevmediğim için Astoria'nın yanında bile ağlamadım. Ama şimdi işler değişmişti.

"Böyle bir hikayen olacağını tahmin etmiyordum. Seni geri döndürmenin yolunu bulacağız. Merlin ne de olsa usta değil mi?"deyip güldü. Merlin başını eğip kıkırdadı. O nasıl utanmadır. Kıyamam.

"Hadi artık yatın." diye bizi odamıza gönderdi. Merlin'le odaya geçtik. Oda sanki görünmez duvarla ayrılmıştı. Bir yatak sağ duvara diğer yatak sol tarafa dayanmıştı. Sağ tarafta ki dolaplar boştu. " Sağ taraftaki yatak senin." deyip Merlin yatağı işaret etti. " Bunlarla mı yatacağım?"deyip Gwen'in kıyafetlerini gösterdim. Oldukça dar ve kirliydiler." Gereksiz bir şeyin var mı? Kalem bile olur." dedim.Bana bir kumaş parçası uzattı.

"Büyü kullansam bir şey olur mu? Birde burada ki kadınlar gece yatarken ne giyiyor?" diye sordum. İki soru arasında alaka denen bişey yoktu. " Kimsenin görmediği yerlerde yap. Yoksa idam edilmekten kimse seni kurtaramaz ve ne giydiklerini bilmiyorum. Biz sade beyaz ince giysiler giyeriz. Ya da en azından ben öyle giyiyorum." dedi. Bende elimde ki kumaş  parçasına asamı tutup biçim değiştirme büyüsünü fısıldadım. O küçük kumaş parçası elimde kolsuz bir elbiseye dönüştü. Merlin'e"Arkanı döner misin?" dedim. O elimdeki elbiseye dalgın dalgın bakıyordu. " Tek olmadığımı bilmek güzel. Neyse.Dönüyorum." deyip döndü. Bende hemen üzerimde ki dar şeyleri çıkardım. Elbiseyi giydim. Kolu yoktu. Altını pileli yapmıştım ki geniş olsun. Ya da vazgeçtim. Tekrar asamı elime alıp büyüyü fısıldadım. Bu sefer şort olmuştu. Böyle daha iyi. Etekte yok şuram açıldı yok buram açıldı diye hiç uğraşamazdım. " Artık dönebilir miyim?" dedi. Ay çocuğu unuttum. " Tabi, dönebilirsin." derken aynı zamanda umanıma denk gelen ipi bağlıyordum. Bu zamanlarda genelde böyle idi.

Merlin bu sefer bana bakakalmıştı. " Daha şort icat edilmedi mi?" " Pek sanmıyorum. İlk defa sende gördüm" dedi. Nasıl olsa biri görmeyecekti. Yani sıkıntı yok.  "Ben ayakta uyuyorum iyi geceler." deyip kendimi yatağa attım. "Aslında sizin geleceğinizi de biliyorum." diye dayanamayıp itiraf ettim. "Ne?!" diye aniden yatağından kalktı Merlin. " Belki yanlış biliyorumdur. Çok da takma. Eğer cidden olaylar gerçekleşmeye başlarsa sana söylerim." dedim.Şimdi bir de onların geleceklerini anlatamazdım. Koyun 1, koyun 2,koyun 3... 4. Koyun çite takılıp düştü. 1,2 ve 3. Koyun ona yardım etmeye gittiler. 1 ve 2. koyun 4. koyunu sürükleyip görüş açısından çıktı. 3. Koyunda çiti yerinden söküp götürdü... 

Koyduğum fotoğrafa bakıp bakıp gülüyorum :D Sen Kral'sın kendine gel. 

Merlin ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin