,,Pytania do bohaterów"

1K 41 15
                                    

Krzysiek: Masz zamiar oświadczyć się Emilce?
Natalka: Kiedy w końcu przestaniesz wpierdalać się w życie Emilki i Krzysia?
Kuba: wiesz że Emi i Krzyniu ten tego?
Zuza: Odpieprzysz się od Krzysztofa?
Krzysiek:Oświadczyć…? Hmm… My nawet nie jesteśmy razem! Jeżeli by coś z tego wyszło, to może, KIEDYŚ.
Natalka:Wypraszam sobie! To jest moja przyjaciółka! Ja się nie "wpierdalam" w ich życie, tylko jej doradzam! Jak się pyta o moje zdanie, to jej odpowiadam! Poza tym to JA ją kryłam, kiedy poszła z Krzyśkiem.
Kuba: Emilka i Krzysiek? Niee… No co Ty? Żartujesz. Oni są tylko przyjaciółmi. W życiu bym w to nie uwierzył.
Zuza: Co? To Ty się ode mnie odpieprz! Ja i Krzysiu jeszcze będziemy razem, zobaczysz!

Hejka!
Pierwszy raz coś takiego robiłyśmy, więc nie wiemy, czy dobrze wyszło. Napiszcie w komentarzach, czy jest okej i czy mamy coś poprawić, co?
Co prawda, pytania były tylko od jednej osoby. Mamy nadzieje, że jest to spowodowane konkursem?
Tak. Ta "runda" NIE JEST wliczona do konkursu. Za pięć rozdziałów odbędzie się "pierwsza runda".
Przypomnimy Wam zasady:
Zadajecie pytania dla bohaterów.
My na nie odpowiadamy.
Autorka najlepszego pytania wygrywa.
Ona pisze nam z kim chciałaby one-shota i ogólny opis bohaterki.
Mu piszemy, a Wy czytacie.
Ps. I tak co pięć rozdziałów.
Dziękujemy               za pytania.
To tyle.
Do następnego, Jednorożce!

Przygody Zakochanego Hypemana// Krzy KrzysztofOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz