Deel 12

3.1K 74 1
                                    

POV Mase

Samen met Lotte loop ik de school uit. Ik glimlach mijn witte tanden bloot die zomaar uit een reclame van tandpasta zouden kunnen komen. Ik zie haar wangen gloeien en snel draait ze zich weg. Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar.

Ik zet haar in de passagiersstoel en ga aan de bestuurderskant zitten. Nog steeds heeft ze niks nuttigs tegen mij gezegd in tussentijd. Ik grijns even. Een week volhouden en ik kan al aan het volgende meisje denken.

Ik weet dat Leyla ertegen is. Zeker omdat we nadien met Lotte nog moeten samenwerken. Maar hé, die Lotte is best wel nog oké. Niet teveel pukkels en haar rondingen zijn ook nog te doen. Zo een makkelijk persoon moet je toch gedaan hebben. En met die gedachten rij ik weg.

We komen aan aan het appartementsgebouw en trek het meisje m'n auto uit. We stappen de lift in en onzeker staart ze naar haar schoenen. Ik scan kort haar lichaam. Ze heeft een leren rokje aan dat net boven haar knieën komt met een croptop erboven. Wanneer ze weet dat ik staar haal ik mijn schouders op.
'Het uitzicht bevalt me wel.' En alweer bloost ze, maar zegt ze niets. Een niet echt spraakzaam type zoals dit is wel makkelijk, maar geen uitdaging. Volgende week meer geluk.

Ik peuter de sleutel in het slot en duw de deur open. 'Iets drinken?' Ik loop naar het keukeneiland en gooi mijn leren jasje er op. 'Water'
Ik schenk een glas water in en zet het op het aanrecht. Ik zie dat Lotte haar kapsel cheakt in de spiegel die in de hal hangt. Ze legt haar haar weer netjes in de plooi.

Ik sluip naar haar toe en leg mijn handen op haar heupen. Met een ruk draait ze zich om en kijkt ze in mijn ogen.
Ik druk haar tegen de muur en hoor haar zachtjes naar adem happen. Ik grijns op haar actie en druk kusjes in haar nek. Soms zuig ik zachtjes op haar huid. Een kreun verlaat haar lippen waarna ze duidelijk schrikt van haarzelf. Ik til haar voorzichtig op en ze slaat onmiddellijk haar benen op me heen.
Ik zet haar op het keukeneiland en druk mijn lippen op de hare. Ik glimlach tegen haar lippen aan. Het lukt me toch elke keer.

Ik lik met mijn tong langs haar lippen en algauw geeft ze me toestemming. We raken verwikkeld in een hevige zoen, als ik achter me gekuch hoor. Ik laat Lotte snel los en kijk achter me.

Leyla staat met een geïrriteerde blik achter ons. 'Zorg dat ik geen sperma op de tafel vind.' Ik kijk haar aan met een "meen-je-die-blik". Haar mondhoeken trekken trots omhoog terwijl ze haar jas weghangt. Wat een geweldige opmerking weer. Ze vind haarzelf weer zo grappig.

'En btw, Matthew komt straks dus ga flikflooien op je kamer, Mase.' Ik kijk haar vragend aan. 'Waarom komt hij naar hier?' Wat heeft Matthew hier te zoeken? Als hij iets met Leyla doet, ik zweer het.
Ze haalt haar schouders op. 'Gaat dat jou iets aan? Denk ik niet.' En zonder me nog een blik te gunnen loopt ze naar haar kamer.

Lotte zit er maar gegeneerd bij en ik pak haar op. Weer slaat ze haar lange benen om me heen en ik draag haar naar mijn kamer zoals Leyla me heeft opgedragen. Daar hervatten we ons "spel". Nu ja, eerder mijn spel. Het spel waar geen enkel meisje wint.

Even later hoor ik de deur toeslaan en kijk ik even op. Lotte die onder me ligt kijkt me bedenkelijk aan en ik schud de gedachten van Leyla en Matthew van me af. Ze kennen elkaar amper. Leyla is slim genoeg en ik moet haar vertrouwen. Ze is oud genoeg, ze kan wel even voor haarzelf zorgen.
En met die gedachten richt ik me weer op Lotte.

POV LEYLA
Ik open de deur en Matthew staat in het deurgat. 'Hey'
Ik glimlach even. 'Hoi'
Ik laat hem binnen en hij laat zich onmiddellijk vallen in de zetel. 'Ja, doe alsof je thuis bent.' Mompel ik sarcastisch.

Hij lacht even waardoor er kuiltjes in zijn wangen verschijnen, wat hem zo schattig maakt.
'Ik kom hier zo vaak dat ik me ondertussen wel al thuis voel, toch bedankt.'

Ik schudt lachend mijn hoofd en loop richting de keuken en zet  twee glazen op het eiland. 'Jij ook iets drinken?' Roep ik richting de woonkamer. 'Kies maar wat.' Ik schenk een glas water in en een glas cola voor Matthew.

Met onze glazen lopen we naar mijn kamer. Ik zet mijn glas water op mijn bureau en Matthew volgt mijn voorbeeld.
Ik neem Mase zijn gitaar die nog in de hoek van mijn kamer staat. 'Welke eerst?'
'Phobia?' Hij knikt instemmend.

Ik ga met mijn vingers over de snaren en begin zachtjes de eerste strofe te zingen. Ik ben zo bang dat hij mijn stem helemaal niet mooi vind. Gelukkig zegt hij er niets op.

Bij het refrein valt hij in en zingt mee. Hij glimlacht naar me waardoor ik voel dat ik rood word. Onze stemmen matchen perfect en het verbaasd me dat hij de tekst zomaar uit zijn hoofd kan meezingen. Als ik stop, zingt hij de volgende strofe.

Ik luister aandachtig naar zijn stem terwijl ik nogsteeds op mijn gitaar aan het tokkelen ben. Zijn stem klinkt zo zuiver en naturel. Hij forceerde niets, zelfs niet bij de hoge tonen.

Het laatste akkoord klinkt en Matthew kijkt me enthousiast aan. 'Dat ging kei goed! Het klinkt echt mooi samen.' Ik antwoord er niet op en leg mijn gitaar neer. 'We zijn een goed team.' Fluister ik. Hij knikt en gaat dichter bij me zitten.
Hij brengt zijn hoofd naar mijn oor en ik voel zijn adem in mijn nek. Ik voel over mijn hele lichaam kippenvel ontstaan. 'Het komt allemaal goed.' Ik knik en hij brengt zijn hoofd dichterbij.

En dan doe ik iets wat ik normaal nooit zou doen...

Reageer even wat je van dit boek vind.
Xoxo
Sil❤️

Roommates with my crushWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu