Deel 35

2.2K 60 6
                                    

POV LEVY

Wanneer ik aan de toegewezen tafel aankom, staat Mase daar niet. Maar Ley. Ze is helemaal in het rood gekleed en heel eerlijk: ze ziet er ongelofelijk sexy uit. Ik bijt zacht op mijn lip.

De tafel waarbij ze staat is helemaal in het thema "Valentijn" versierd. De tafel ligt vol met rozenblaadjes en er staan gezellige kaarsjes op. Verdomme, Mase heeft me erin geluisd.

Mijn ogen vallen bijna uit mijn hoofd. Dit heeft ze allemaal voor mij gedaan. Al die moeite. Allemaal om het goed te maken. Ze geeft om me, dat is duidelijk. En ik geef ook om haar, zielsveel.

'Sorry Levy. Voor alles.' Ze zegt het heel zacht, zodat ik het nog maar net kan horen. Ze staart naar beneden en haar wangen zijn bijna even rood als haar kleedje.

Ik loop naar haar toe en neem haar ik m'n armen. 'Ley, het is oké. We vergeten het en gaan verder.' En ik ben blij dat ik dat gezegd heb. De jongens hebben we doen inzien dat ik niet meer zonder haar kan. En daar ben ik ze heel dankbaar voor.

Ze kijkt vanuit haar glazige ogen me ongelovig aan. Even blijft ze zo staren, maar dan vliegt ze me om de nek.
'Bedankt Levy, ik zal het deze keer echt niet verknoeien. Ik zie je echt graag.'
En nu we het weer bijgelegd hebben, valt er weer een hele last van mijn schouders.

Ik kijk van haar ogen naar haar lippen en terug. Precies in slow-motion kom ik dichterbij en ik kus haar zachtjes.
Zo blijven we een tijdje staan tot we gekuch achter ons horen. De ober staat daar met een fles champagne. En een gelukkig gezicht.

'Mag ik jullie een glaasje aanbieden?' Leyla giechelt even. 'Heel graag.'

We klinken en ik kijk haar even aan.
'Ley, ik ben echt blij dat we terug samen zijn.' Ze knikt terwijl ze nog een slokje van haar champagne drinkt.
'Ik ook, Levy. Wij worden beter dan ooit. Kick-Off wordt beter dan ooit!'

Ik grinnik. 'Daar twijfel ik niet aan.'
En dan legt ze een doosje op de tafel. Een zwart doosje met een kaartje aan.
Ik kijk haar vreemd aan maar haar grote glimlach staat nog altijd op haar gezicht.
'Maar ik heb niets voor jou.' Mompel ik. Dom van mij!

'Geeft niet, maak nu open.' Ik trek voorzichtig het lint eraf en als ik het doosje opendoe zie ik er een kei mooi horloge inzitten. Even zit ik daar met mijn mond vol tanden.
'Wauw' Kom er alleen uit mijn mond en voorzichtig doe ik het horloge om mijn pols.

'Bedankt Ley, echt waar.' Ze bloost licht.
'Graag gedaan.'

Na ons etentje lopen we hand ik hand het hotel in. Aan de bar zitten Mase en Alex ons grijnzend aan te kijken. En zonder iets te zeggen trekt Leyla me mee naar hun.

'Zo te zien is het bijgelegd?' Lacht Mase. Ik knik.
'Thanks bro. Jij ook Alex, voor al jullie steun.'
Ik geef Leyla een kusje op haar wang en de jongens kijken ons tevreden aan.

'Gaan we naar de kamer?' Fluister ik in haar oor. Ze kijkt me kort aan en knikt.
'Tot morgen, boys!' Knipoogt ze en loopt alvast richting de lift.

'Tijd voor een goedmakertje?' Grinnikt Alex. Mase geeft hem een elleboogstoot en als een kleuter wrijft hij over de pijnlijke plek.
'Zien we wel.' Grijns ik en ik ga door mijn haar. Mase rolt met zijn ogen.

'Zorg maar dat jij het nu niet verpest. Dan zoek ik wel nog een oplossing om Sophie terug te krijgen...'
Ik leg mijn hand op zijn schouder.

'Je vind wel iets. Je hebt nog twee weken voor je haar terugziet. Tegen dan heb je wel al iets gevonden.'
Hij schudt zijn hoofd en neemt nog een slokje van zijn cocktail.

'Levy? Kom je nog?' De zangerige stem van Leyla laat me opkijken en ik zwaai nog even naar de jongens voordat ik haar richting inloop.

Ik steek de sleutel in het sleutelgat van mijn kamerdeur. Wanneer hij open gaat laat ik Leyla als een echte "gentleman" eerst binnen. Ik sluit de deur en draai me om, en verbazingwekkend staat Leyla voor mijn neus. Ze kijkt me schattig aan en ik zou heel lang naar haar mooie blauwe ogen blijven kijken. Maar de tijd geeft ze me niet echt want ik voel haar zachte lippen op die van mij. Mijn handen glijden van haar heupen iets naar onder en ze wikkelt haar benen rond mijn heupen.

Ik duw haar rug tegen de deur en onze tongen spelen een vurig spel terwijl ze zachtjes aan mijn haar trekt.
Ik laat een kreun horen en ik voel haar mondhoeken krullen tegen mijn lippen aan.

Ik draag haar richting de slaapkamer en laat haar op mijn bed vallen. Ze schopt haar hakken uit en ik trek aan de rits van haar jurk die ze onmiddellijk uittrekt. Een
mooi, rood, kanten setje komt tevoorschijn. En als ik eerlijk ben, staat het haar echt geweldig.

En dan trekt zijn aan de boord van mijn shirt om hem in een soepele beweging weg te gooien.

Ik ga boven haar hangen en geef haar kusjes. Ik ga met mijn lippen richting haar hals en in haar nek zet ik een mooie zuigzoen. Ik hoor ze zachtjes mijn naam kreunen en dat geeft me kippenvel over m'n hele lichaam.

Ze trekt dan aan mijn riem en ook mijn broek valt op de grond. Ze lacht speels en in een snelle beweging zorgt ze ervoor dat zij opeens op me zit.
Ze gaat met haar vinger over mijn blokjes en geeft er af en toe een kusje op. Ik sluit even m'n ogen wanneer ze me kusjes begint te geven op mijn kaaklijn.

Ik open mijn ogen weer en kijk haar schuldig aan.
'Zeker, Ley?' Ze knikt.
Ergens zie je de twijfel door haar ogen schieten en ze kijkt onzeker.
'Ja, ik ben nog nooit zo zeker geweest.' Ik leg een bruine haarlok achter haar oor en geef een kus.

'Ik wil niets forceren.' Probeer ik lief te zeggen.
Ze schudt besloten haar hoofd. 'Doe maar gewoon.'

Uitgeteld liggen we beiden naar het plafond te staren. Haar hoofd ligt op mijn borstkas en ik ga af en toe door haar haar.

'Gaat het een beetje?'
Ze verlegt haar hoofd zodat ze me kan zien.
'Je was lief.' Glimlacht ze en ze verstrengelt haar vingers in die van mij.

En dan is het weer een tijdje stil, tot ik die stilte verbreek.
'Is het te vroeg om te zeggen dat ik van je hou?'
En weer schudt ze haar hoofd.

'Nee Levy. Want ik hou ook van jou.'

Heyhoi! Dit boek is bijna op zijn einde!
Niet zo een goed stukje, I know...
Laat weten wat jullie ervan vonden.

Vergeet niet: -comment
-follow
-vote
Xoxo
Sil❤️

Roommates with my crushWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu