Wat nu?

2.2K 39 22
                                    

Eerst en vooral: WauW!
Na "Bully or lover?" had ik nooit gedacht dat dit boek zoveel keer gelezen zou worden. Heel dit boek was mijn idee, mijn creatie en daar ben ik enorm trots op. Voor velen is het getalletje van de reads nog niet hoog in hun ogen, maar voor mij is dit een passie. Een wereld dat voor me opengaat.

Ik kreeg veel privé-berichtjes in mijn inbox dat mensen dit boek graag lazen en dat maakt mij oprecht gelukkig. Ik bewonder echt veel ervaren schrijvers en zij hebben mij aangezet, en ook hun ben ik heel dankbaar. Ook drie dikke kussen aan de mensen die bleven vragen wanneer er een nieuw hoofdstukje online kwam, jullie moedigde mij aan om blijven verder te schrijven, ookal had ik soms geen zin of inspiratie.
Jullie leefden mee met Leyla & co, ik hoop evenveel als ik deed.

Dikke merci aan alle mensen die dit boek lazen en die het lezen van "Roommates with my crush" als ontspanning zagen.

MAAR nu heb ik nog 1 vraag voor jullie...

MOET ER EEN DEEL 2 KOMEN VAN "ROOMMATES WITH MY CRUSH"?
Natuurlijk wel een opvolgend boek, lijkt me super om te schrijven.
Laat het alstublieft weten in de comments of via een berichtje. Als iedereen dit kort zou willen laten weten zou je mij heel blij mee maken.
Dus laat het even weten,
plssss!

Je mag dit boek ook altijd delen met mensen, want ik hoop dat de reads maar blijven toenemen.

Ondertussen staat "Roommates with my crush 2" al online, ga zeker eens een kijkje nemen!

Veel liefde naar jullie!
Xoxo
Sil❤️

Roommates with my crushWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu