Huszonharmadik vér.

1K 102 30
                                    

Reggel korán ébredtem, hogy fel tudjam kelteni Jimint. Még csak fél hat volt, de muszáj ilyen korán kelni, ha nem akarjuk hogy Hoseok észre vegyen bármit is a tegnapból. Gyengéden simogatni kezdtem a vállát, mire nyitogatni kezdte pilláit. Szelíd mosoly ült ki az arcára, majd arcát közelebb tolta az enyémhez. Egy lágy csókot leheltem a tegnaptól kissé megdagadt ajkaira. 

-Ha nem akarunk Hoseok bácsitól büntetést kapni, kapkodnunk kell magunkat. -Mosolyodtam el, mire bólintott majd lerántottam magáról a takarót. -Óh, te jó ég! -Takartam el a szememet a kezeimmel. 

-Mi van? láttál már este meztelenül. -Kuncogott fel, majd odasétált a ruhás szekrényemhez, majd kedvére válogatott belőle. 

-De akkor azt tehettem veled amit akarok...-Sétáltam oda hozzá, majd gyengéden rá simítottam karjára, onnan mellkasára, majd egyre lejjebb. 

-Állj! -Fogta meg a kezemet. -Lesz még erre időnk. 

-De nem tudok, betelni veled. -Görbítettem le a számat, mire felém fordult, majd adott egy csókot. 

-Akkor ma este is besurranok. -Kacsintott, majd amikor felöltözött, halkan kezdtünk sétálni a bejárati ajtóhoz. Lassan kinyitottam azt, De mielőtt kilépett volna, még adtunk egymásnak egy utolsó csókot. -Akkor este. 

-Igen. -Bólintottam mosolyogva, majd bezártam az ajtót. Vigyorogva csúsztam le a földre, majd behunytam a szememet. A mutató és középsó ujjam, ajkaimra vándorolt, és akaratlanul is az estére gondoltam. Ahogy csókolt, ahogy sóhajtozott miközben fáradhatatlanul mozogtam felette, És a vére íze a számban...A vére íze? elfelejtettem, hogy teljesen véres lett az ágynemű, és ha véletlen be nyit Hoseok, meg fogja látni. El kell tüntetnem. Azonnal benyitottam a szobába, majd levettem az ágyneműt az ágyról, és bedobtam a szennyesbe. A gyertyákat is összeszedtem, majd bedobtam a szekrénybe. S majd csak a rózsaszirmok maradtak a földön. 

Nagyon szusszanva mentem le a konyhába, ahol kávét szürcsölgető Hoseokkal találtam szembe magamat. Próbáltam higgadt maradni, és nem adni arra jobban, hogy valamit titkolok. Mellé álltam, majd öntöttem magamnak is kávét. 

-Jól hallottam hogy...Tegnap este pornót néztél? -Nézett rám, bennem pedig megállt az ütő. Félre nyeltem a kávét, majd köhögni kezdtem. 

-Jól. -Bólogattam. - Maratont tartottam. 

-És...azonos nemű pornót igaz? -Nyelt közben egy hatalmasat. 

-Hát...Igen. -Nyögtem ki, miközben fülig vörös voltam. 

-Nincs ezzel baj, majd egyszer nézhetünk együtt is...Azaz ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem gáz. -Még csak az kéne! Magamban nevettem, hogy nem jött rá az igazságra, de igazából eltűntem volna szégyenemben, hogy hogy most téveset gondol. Nagyon. Tapintható volt köztünk a feszültség, ezért úgy döntött inkább el megy tussolni. Éppen be akartam menni a szobámba, amikor Hoseokot találtam odabent. Kétszeresére nőttek a szemeim, amikor megláttam, hogy a szennyesből elő húzta a véres lepedőt, és azt nézegette. 

-Miért nem mondtad el?! úgy hittem, barátok vagyunk. Úgy tetted ezt meg, hogy én nem tudtam róla! miért fontosabb neked ez a fiú a halálnál? nekem te fontosabb vagy sokkal mint Jimin, ha nem hagyod véglegesen békén, meg fogom őt ölni! 

-Nem engedem hogy egy ujjal is hozzá érj! -Morogtam rá, mire odalépett hozzám, majd vállamnál fogva neki tolt a falnak. 

-Neked sem kell tudnod róla. Úgy fog a szerelmed meghalni, hogy szart sem tudsz az egészről. Majd csak azon kapod magad, hogy a sírjánál fogsz állni! -Köpte rám a szavakat, mire éreztem hogy szemfogaim előbújnak, és szemeim is sötétté vállnak. 

Jogos kérelem. |Jikook VAMPIREFF|BEFEJEZETTNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ