Tarih: 12.04.2018
I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die too. I wanna die!
Aklımda olmadığın tek bir an bile yok. Bu şekilde hayata devam etmek imkansız. Zaten hiç anlamazdım aşık oldukları halde, hayatlarına hiçbir şey olmamış gibi devam eden insanları. Sevmek bir ömür sürer. Sevmek bir ömür sürer...
Çok üzüyorsun beni. Farkında olmadığın şeyler... Alzheimer hastası gibi unutuyorum hepsini. Sorma bana neden üzülüyorsun diye. Açıklayamam... Ağzım laf yapmaz o konularda.
Yakın zamanda burada olamayacağıma dair bir his var içimde. Ölümüm kendi elimden ve senin yüzünden olacak. Seni üzeceğim için üzgünüm fakat yerimde olsan, sen de dayanamazdın. Yorum yapma. Çünkü anlayamazsın. Çıkmıyorsun aklımdan. Takıntılı bir aşığım. Her siktiğimin güzel kokusu bana seninkini andırıyor. Gözümü kapatınca evin aklıma geliyor. Sen aklıma geliyorsun. Hüzünleniyorum...
Evinden ayrılmadan önce bana bakışın aklıma geliyor. Ağlıyorum. Bunun nasıl bir his olduğunu anlayamazsın. Dayanamıyorum...Ama sen hala okulda birilerinin bizi konuşurken görmesinden endişe mi duyuyorsun?(!) Hayatım uçurumun kenarında. SEVGİNE MUHTACIM! Sen bundan endişe duyuyor musun? Duysan da yeterli değil. Benim sana verdiğim degerin sende sadece onda biri olsa, emin ol çok mutluyduk.
Son günlerim... Geri sayım falan yok. Bu bir ileri sayım. 36. Gün dayanamadığım. Tükeniyorum. Kalp atışım... Yavaşlıyor. İyileşmesi mümkün olmayacak yaralar alıyorum. Ama bir öpsün hepsi geçecek gibi. Ne garip... Kendime zarar vermememi istiyorsun ama öl diyemiyorsun. Senin yaptığın gibi; "Bu kendime son zarar verişim." Deyip intihar mı etmeliyim?
Yakında... Yaklaşıyor. Ayak seslerini duyabiliyorum Azrail'in. Gururlu bir komutan gibi dikiliyorum. Karanlıkta... Al beni diyorum. Çünkü hayatın heyecanı yok. Çünkü geleceğim başkalarının rüyalarını süsleyecek kadar güzel olsa dahi, umrumda değil. Heyecan vermiyor. Sensiz mutlu olmak imkansız.
Seni son nefesime kadar seveceğim. Söz veriyorum.