Harmincegyedik rész

184 19 0
                                    


Hamarosan kibéreltünk egy nem túl drága szállodai szobát. Kézen fogva sétáltunk fel a hotel harmadik emeltére, ahol a négyes számú szoba volt a miénk. A folyosó kicsit lepukkant volt, de nem szerettünk volna sokat költeni a szállásra, ezért úgy döntöttünk megfelel az is, ami itt van. 

A négyes számozású szoba barna faajtaja előtt megálltunk. Jimin elengedte a kezemet, a dzsekije zsebébe nyúlt, majd elővette a kulcsot. Megpörgette párszor az ujjain, miközben egy vigyorral az arcán engem nézett, hogy vajon mit szólok a menő imidzséhez. Felnevettem, így lebiggyesztette az ajkait. Végül a helyzetből adódóan ő is felkuncogott. 

- Jaj csak nyisd már ki, leszakad a lábam - sóhajtottam fel, miután kinevettem magamat. 

- Jól van, jól van már - válaszolt mosolyogva, majd a zárhoz emelte kezét, hogy a kulccsal kinyissa az ajtót. Kitárta a nyílászárót, és előreengedett. Egy apró biccentéssel körítve kikerültem a fiút és beléptem az ajtón.

A folyosóhoz képest a szoba egy felüdülés volt, sokkal tisztább és rendezettebb volt, mint a külső részek. A falak szépen voltak festve, nem volt rajtuk folt, sem a földön piszok. Bár kicsit dohos volt a levegő, nem zavart túlságosan, hiszen az ablakon át ki tudtuk szellőztetni a szobát. El is engedtem a bőröndöm fogantyúját és az ablakhoz lépkedtem. Elfordítottam az ablak fogókáját és szélesre tártam azt. Kicsit hűvös volt kint a levegő, így mikor az beáradt és megcsapott engem, megborzongtam. 

- Egész jó szoba - állapította meg nem sokkal mögülem Jimin, ahogy elvetette magát a kétszemélyes ágyon.

Felé fordítottam a tekintetemet, és végignéztem a nagy fehér huzatokkal és ágyneműkkel fedett ágyon. Ott feküdt az egyik oldalon, a mellette lévő hely szabad volt. Megremegett az ajkam. Nem tudtam elhinni, hogy mellette fogok aludni, így ismét levert a víz. Egyáltalán nem számítottam arra, hogy az utazásom alatt vele egy szobában fogok aludni több napon keresztül. Megvakargattam a tarkómat.

- Elég kényelmes - jelentette ki egy nyújtózás kísértében. - Nem próbálod ki? - pillantott rám érdeklődve. 

- Elhiszem neked - nevettem fel kissé esetlenül. Zavarban éreztem magamat, így inkább visszaindultam a bőröndömhöz, hogy elkezdjek kipakolni belőle. - Este úgyis feküdhetek benne, szóval nem fontos most , hogy kipróbáljam... - tettem hozzá zavartan. 

Jimin összehúzott szemekkel ült föl, majd nézte végig, ahogyan kínomban egyik helyről a másikra pakolászom a dolgaimat. Nekem tökéletes elterelőhadműveletnek tűnt, de talán az ő szemszögéből teljesen máshogy nézhetett ki. Végül megrázta a fejét és inkább szó nélkül hagyta a dolgot. 

Felállt az ágyról és követte a példámat. Kicipzározta a táskáját és kipakolta a ruháit, másik cipőjét és egyéb dolgait. Velem ellentétben ő tudta mit hova tegyen, nem csak forgolódott a szekrények között. Végül megfogta tusfürdőjét, illetve egyéb tisztaságügyi dolgait és a fürdőszobaajtó mellé lépett. Szabad kezével lenyomta a kilincset, majd kitárta az ajtót. A fürdő elég kicsiny helyiség volt, alig volt benne hely. A vécé a sarokban helyezkedett el, mellette egy kis mosdókagyló, felette egy aprócska kinyithatós tükrösszekrénnyel. A fiú lepakolászta a dolgait a szekrénybe, majd miután becsukta, megnézte magát a tükörben. Állított egyet a frizuráján, majd ismét körbefordult a kicsi fürdőben. Egyet lépett és már a zuhanyzó mellett is volt. 

- Ez aztán apró - jelentette ki átnézve az ajtón egyenesen felém. Letettem a kezemből az egyik pólómat az ágyra, majd odasiettem hozzá. Bekukkantottam az ajtón át, de nem léptem be rajta. 

I Need You, Girl [BTS Jimin ff]---SZÜNETELOù les histoires vivent. Découvrez maintenant