Park Jimin'le tanışalı 1 ay olmuştu. 1 aydır onun bir açığını arasak da bulamamıştık hatta bizimkiler onu sevmeye başlamış bile olabilirdi. Ben... Ben ise onu tuhaf buluyordum. Bana bakışları tuhaf geliyordu. Beni sevmemiş miydi bilmiyorum ama her zaman bana uzun uzun bakarken yakalıyordum ve yakaladığımda bile gözlerini benden ayırmıyordu.
"Çocuklar bugün üçerli gruplar halinde olup size verdiğim bir görevi yapacaksınız. Bunun için size 3 gün veriyorum. 3 gün boyunca gerekirse aynı evde kalsanız bile bu görevi layığıyla yapacaksınız."
Hoca konuşurken yanımda oturan Bong Cha'ya dönüp göz kırptım. O da bana göz kırpıp baş parmağını kaldırdı. 3 gün boyunca aynı evde kalacaksam kesinlikle bu Bong Cha olmalıydı. Belki sonunda temaslarda bulunabilirdim.
"Yalnız sınıfta 23 kişi bulunduğu için bir grup 2 kişi olacak."
Gözlerim parlamış bir şekilde ekimi kaldırdım "Hocam ben! Benim olduğum grup 2 kişilik olsun lütfen."
"Emin misin Jeon?"
"Evet hocam. Hiçbir şeyden bu kadar emin olmadım."
Hoca gülerek "Tamam." derken Bong Cha da gülerek bana bakıyordu. Kulağıma doğru eğildi. "Kafandakilerin hiçbiri olmayacak Bay Jeon." Sırıtarak Bong Cha'ya baktım. Tam cevap verecekken hoca konuştu. "Gruplar liste sırasına göre olacak."
Sınıftan sesler yükselmeye başladığında Bong Cha ile olamayacağım için iyice dertlenmiştim. Hoca zor bela herkesi susturduğunda aklıma listenin sonunda Park Jimin, onun bi üstünde ben olduğum aklıma geldi. Yani, ben Park Jimin ile mi gruptum? Seksi bir kız değil de Park Jimin mi?!
"Siktir!"
Bütün sınıf gülmeye başladığında küfürü içimden değil dışımdan ettiğimi farkettim. Bong Cha gülmekten kıpkırmızı olmuştu. Hemen ayağa kalktım ve eğilerek hocadan özür diledim. Gözlerim istemsizce Park Jimin'i bulduğunda bana sırıtarak baktığını fark ettim. Ne zaman bu çocuğa baksam bana bakmak zorunda mıydı?!
Eveet, kimin kiminle olacağını söylüyorum.
"Kim Taehyung , Kim Seokjin , Chi Chang Wook."
"Min Yoongi, Jung Hoseok, Kim Namjoon"
Ve söylemesini istemesem de sonunda bana gelmişti.
"Aslında iki kişilik grubu listenin başındaki kişilere verecektim ama Jeon Jungkook, iki kişilik grup olmakta oldukça hevesliydi."
Herkes kıkırdadı.
"Hevesinin sebebi Park Jimin miydi diye düşünmeden edemedim açıkçası."
Herkes güldü.
"Jeon Jungkook ve Park Jimin de son grubumuz arkadaşlar. Herkese görevini mesaj atacağım. İyi günler."
Herkes başını sallayıp toparlandı. Dersimiz bitmişti ve görevimiz bugün başlıyordu. Tabiki de Park Jimin ile bulusmayacaktım. Hele 3 gün boyunca birlikte kalmak mı? Asla!
Bong Cha'yı beklerken kolumu bi el tuttu.
"Bana gidebiliriz. Görevi yapabileceğimiz kadar sakindir evim."
Park Jimin'in konuşmasıyla kolumu elinden kurtarıp hızlıca konuştum. "Görev umurumda değil. Bong Cha'yı bekleyeceğim."
Bong Cha bana anlamamışçasına baktı. "Jungkook-ah! Eve gitmeyeceğim görevi yapacağız biz de. Sen de yap beni bekleme boşuna."
"Görev umurumda değil." dedim umursamazca.
"Saçmalama da yap şu görevi. Senin yüzünden Jimin de düşük almasın. Hadi Jungkook-ah, senden iyi şeyler bekliyorum." gülümseyerek sırtımı sıvazlayıp grup arkadaşlarıyla giderken 'beni bırakma' diye bağırmak istedim ama tabiki yapmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ -JİKOOK-
Romance~ "Ben... Ben aşkın her şeyin üstesinden geldiğini gördüm. Cinsiyetlerin bile..." ~ [TAMAMLANDI] Shipper sıralamasında birinci 💜 JM sıralamasında birinci 💜 사랑 (aşk) sıralamasında birinci 💜