Telefonu hemen tuş kilidi yaptım. Göz yaşlarımı silip bana merakla bakan Jimin'e döndüm.
"Bir şey yok."
Jimin kaşlarını çatıp bana baktı.
"Mesaj geldi , Jungkook-ah."
Dudaklarımı yaladım. Bunu ondan saklamak istiyordum. Bir daha aynı şeyleri yaşamasını istemiyordum. O üzülmesin diye her şeyi ben göğüsleyecektim. Herkes benimle dalga geçsin , herkes beni dışlasın...
Sadece Jimin'im üzülmesin.
"Banka mesajı." dedim gülümseyerek. Jimin inanmamıştı ama üstüme gitmek istemediği için susmuş olmalıydı.
Jimin hoşnutsuz bir ifadeyle ayağa kalktı. Onu izlerken her şeyi unutuvermiş , dün geceyi hatırlamıştım.
Biz...
Biz birlikte olmuştuk.
Ve şu an Jimin karşımda, sadece baksırla duruyordu.
Tanrım... Bu güzellik bana annemi bile unutturabilir.
"Hey," dedi Jimin gülerek. Elleriyle göğüslerini kapattı. "Ben namuslu bir insanım."
Kıkırdadım ve ayağa kalkıp Jimin'e doğru yürüdüm. Bende de sadece baksır vardı ve Jimin de beni incelemeye başlamıştı.
Sırıtarak Jimin'in çıplak belinden tutup kendime çektim. Karın kaslarımız birbirine değerken dudaklarımı yaladım. Jimin de gülümseyerek dudaklarıma bakıyordu. Parmak uçlarında yükselip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. O utangaç gülümsemesini bana bahşederken gülümsedim istemsizce. Ona bakarken nasıl gülümsemezdim ki? Benim mutluluk hormonum oydu.
Jimin dudaklarını yalayıp gözlerini yere indirdi ve utangaç bir ses tonuyla konuştu.
"Dün gece... Im... Şey..."
Jimin'in bu utangaç halleri çok hoşuma gidiyordu. Kıkırdadım ve Jimin'in minik yüzünü ellerimin arasına aldım. Bana bakması için kafasını hafif yukarı kaldırdım.
"Söyle." dedim gülümseyerek.
Jimin de gülümsedi ve gözlerimin içine baktı.
"Dün gece çok güzeldi."
Dudağımı ısırdım. Bunu söylerken nasıl seksi göründüğünden haberdar mıydı acaba?
Jimin'in dudaklarına yöneliyordum ki beni durdurdu.
Kaşlarımı çatıp Jimin'e baktığımda işaret parmağını bana doğrulttu.
"Okula gitmeliyiz."
Bir anda bütün büyü bozuldu ve aklıma o mesaj geldi.
Öğrenilmiştik. Artık herkes biliyordu.
Jimin'i okula göndermemeliydim.
"Duş!" diye bağırdım bir anda. "Duş almalıyız. Bu şekilde okula gidilmez." dedim heyecanla. Jimin kaşlarını çatıp neden bu kadar heyecanlı olduğumu anlamaya çalışsa da başarılı olamadı.
"Pekala, duş alacağım."
Jimin kıyafetlerini alıp duşa girdi. O sırada ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Bugün herkesle yüzleşmeliydim. Jimin olmadan.
Ben ne yapmam gerektiğini düşünürken Jimin banyodan çıkmıştı bile.
"Hadi sen de duş al."
"Birazdan alırım." dedim sakince. Amacım okula mümkün olduğunca geç gitmekti.
Jimin ofladı ve yerden kıyafetlerimi toplayıp bana verdi. Jimin beni banyoya iterken mızmızlanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ -JİKOOK-
Romance~ "Ben... Ben aşkın her şeyin üstesinden geldiğini gördüm. Cinsiyetlerin bile..." ~ [TAMAMLANDI] Shipper sıralamasında birinci 💜 JM sıralamasında birinci 💜 사랑 (aşk) sıralamasında birinci 💜