DANGER

7.1K 530 297
                                    

"Siktir!"

Yavaşça tüm kafalar Jimin'e dönerken ben de şaşırmıştım. Jimin kendisine bakan kafalara gözlerini büyüterek baktı. Dudaklarını yalayıp saçlarını karıştırdıktan sonra konuştu.

"Pardon," dedi ne yapacağını şaşırmış bir şekilde. "Ayağımı sıraya çarptım da."

Herkes yavaşça tekrar önüne döndüğünde ben hala Jimin'e bakıyordum. Okula gelmişti! Neden bir süredir ortada olmadığını sormak istiyordum. Hoca bana "Yerine geç artık." dediğinde hala Jimin'le bakışıyorduk. Başımı sallayıp Jimin'den gözlerimi ayırdığımda yerime geçtim. Nedenini bilmesem de heyecanlanmıştım. Bong Cha kolumu dürttü.

"Şu an karşımda gördüğüm insan olamaz."

Gülümsedim. Derste herkes sürekli dönüp dönüp bana bakıyordu. Biraz utanmıştım açıkçası. Ders bitip ara verildiğinde bizimkilerle dışarı çıktık.

"Güya domatese benzedin diye dalga geçecektim, JK. Çok yakışıklısın, bro."

Min Joon güldü sonra Cho Hee de beni öven birkaç şey söyleyip topluca beni utandırdıktan sonra Jimin'i gördük. Bir çocukla tartışıyor gibi görünüyordu. Jimin bir adım attıktan sonra çocuk Jimin'in kolundan tuttu. Jimin sinirlenip kolunu çekti. Sinirle arkasını döndüğünde göz göze geldik. Bir süre bakıştık yine. Ta ki görüş alanıma başkası girene kadar.

"Selam, Jungkook."

Bakışlarımı Ae Sook'un göğüslerinden alıp yüzüne baktım. 'Okulda en çok yatmak istediğin kız' anketinde birinci seçilmişti. Dolgun göğüsleriyle beraber beli incecikti. Dapdar elbiseler giydiğinde hepimiz onu inceliyorduk.

"Selam." dedim şaşırarak. Açıkçası onunla yatma girişiminde bulunmamıştım. Tabi, o da benimle böyle bir girişimde bulunmamıştı.

"Saçın şekil olmuş. Daha da seksi olmuşsun."

Ae Sook'un amacını anladığımda alayla gülümsedim.

"Daha seksi bulacağın yerlerim var."

Bong Cha "Hah!" dedikten sonra sinirle ayağa kalkıp gitti. Ae Sook da bana sırıttı.

"Okuldaki gezide çok eğleneceğiz o zaman Jungkook."

Oturduğum yerde diklendim. "Bence de."

Ae Sook kalçasını sallaya sallaya uzaklaşırken Jimin'in olduğu yere baktım. Yoktu.

"Bong Cha'yı sinirlendirdiğinin farkında mısın?"

Cho Hee'ye baktım. "Farkındayım."

"Sanırım bu sikinde değil?" dedikten sonra Cho Hee kalkıp gitti. Min Joon bana bakıp sırıttı. "Saçını bir boyattın bütün kızlar peşinde oldu bro. Ben de mi boyatsam?" Min Joon'a bakıp güldüm. "Cho Hee tarafından 32 yerinden bıçaklanmak mı istiyorsun?"

Min Joon ellerini havaya kaldırdı. "Aman bro aman. Cho Hee ile mutluyum."

Zil çaldığında sınıfa girdik. Bong Cha benimle konuşmuyordu. Ben de üstelemedim. Ders başladıktan kısa bir süre sonra hoca konuştu.

"Gençler, haftaya hafta sonu kamp yapacağız."

Bütün sınıf "Ooo!" dedikten sonra hoca devam etti.

"Haftayaki kampta kızlar kızlarla, erkekler erkeklerle kalacak."

Bütün sınıf "Aaa!" dedikten sonra hoca devam etti.

"Birlikte kalacak kişileri söylüyorum."

"Kim Seokjin , Kim Taehyung."

"Min Yoongi , Jung Hoseok."

"Kim Namjoon , Lee Min Joon."

Min Joon'un başkasıyla olduğunu öğrenince somurttum. Ben kiminle olacaktım acaba?

"Park Jimin , Jeon Jungkook."

Şaşkınlıkla kafamı Jimin'e çevirdim. Jimin sanki biliyormuş gibi rahat duruyordu. Kafam karışmış bir şekilde önüme dönerken bu kadarının da tesadüf olup olamayacağını düşünüyordum.

Bir hafta boyunca Bong Cha'nın gönlünü almaya çalışmıştım ve sonunda başarmıştım. Kamp günü gelip çattığında hızla hazırlandım. Çadır, kıyafetler ve ihtiyacım olan her şey hazırdı. 2 gece 4 gündüz orada kalacaktım ve bu demek oluyordu ki, 2 gece 4 gündüz Jimin'le olacaktım. Bu fikirle karnına sancı girdi.

Kafamı iki yana sallayıp dış kapıyı açtığımda Jimin'in karşımda olacağını düşünmemiştim.

"Hey." dedi. Bende aynı şey söyledim ama benimki her zamanki gibi şaşırarak olmuştu.

"Burada ne işin var?"

Jimin yan yan gülümsedi. Dudaklarını yalayıp bana baktığında yine bakışlarım dudaklarına kaymıştı.

"Sonuçta birkaç gece yatacağız, hazırlıklı olayım dedim."

Birkaç gece yatacağız?

Çok kısa oldu bu bölüm. Hepinizden özür diliyorum ama memleketteyim ve gerçekten yazamıyorum.

Muhtemelen 1 hafta daha yazamayacağım. 1 hafta sonra bomba gibi bir bölümle geleceğim. Merak etmeyin.

Hepinizi morluyorum Army! 💜

İMKANSIZ   -JİKOOK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin