0.4

27.1K 1.7K 125
                                    

053...: Senj öxledim

053...: Senğn kukonu bşlmwsemde özküyorum

053...: Yqnında olnak idtiyorum

053...: Senjnde beki sevneni istşyorüm

053...: Sahi

053...: Beni sevsene

053...: Benş özleşene

Mihra: Sen iyi misin?

Mihra: Sarhoş musun?

053...: Defiliğim

Mihra: Yanında kim var?

053...: Sen

Mihra: Neredesin?

053...: Evinin önğndetim

Mihra: Saatten haberin var mı?

Mihra: Taksi çağırıyorum.

053...: Üşüyırum

Dudaklarımı ısırdım. İstemsizce telefonu kenara bırakıp cama doğru ilerledim. Perdeyi açtığımda onu gördüm. Sokak lambasının görmediği kör noktadaki bankta oturuyordu. Karanlıktan ve taktığı şapkadan gözükmeyen yüzü cama dönüktü. Elindeki şişeyi ağzına götürüp bir kaç yudum içti.

Perdeyi kapatıp yatağıma döndüm. Yatağın üzerindeki yumuşak battaniyeyi kucaklarken telefonum yeniden titredi. Telefonu elime alıp mesajı açtım.

053...: Çok güzelsin

Kalbimdeki anlamsız çarpıntıyı görmezden gelerek odadan çıktım. Saat üçe yaklaşıyordu. Ev sessizdi, parmak uçlarımda merdivenleri inip sokak kapısına doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda onu aynı konumda gördüm. Sadece şapkasını başında sağlamlaştırmıştı.

Evden çıkıp soğuk havanın vücudumda bıraktığı ürpertileri hissetmemeye çalışarak ona doğru ilerledim. Yüzüne dikkatli bakmamak için zorluyordum kendimi. Henüz ben de hazır değildim beni anlamayacağım şekilde heyecanlandıran bu adamın kim olduğunu öğrenmeye. Arkasına geçtiğimde omuzları gerilmişti. Üzerinde kısa kollu bir tişört giymişti. Henüz ilk bahardı ancak geceleri hava oldukça serin oluyordu. Onun bu aptallığına küfredip battaniyeyi omzuna attığımda soğuk ellerini sıcak ellerime sardı.

"Böyle bir hismiş demek ki," diye mırıldandı ben sesini tanımaya çalışırken, "sana dokunmak."

AWARE|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin