3.3

19.3K 1.1K 56
                                    

Yaklaştıkça yüzündeki ifade netleşmişti. Gözleri yeni uyandığını belli edercesine şişmiş, saçları dağınıktı. Üzerinede siyah bir eşofman ve siyah bir kazak vardı. Dudaklarındaki gülümseme tek kelimeyle kusursuzdu. İçimde hala bu olanlara inanmayan tarafım beni bilmemezlikten gelmeye teşvik ettiğinde elimi dağınık saçlarıma attım. Ah, cidden dağınıktı saçlarım. Ve yüzüm... ne yazık ki uykudan yeni uyandığımda onun kadar güzel olmuyordum. Ama sorun etmemem gerekiyordu değil mi? Çoğu kez görmüştü beni böyle. Hatta kabus gördüğüm gecelerde eğer birşeyler yaomak için birleşmişsek onun yanına gider uyurdum. Başımı iki yana sallayıp bu anıları geri attım.

"Imm... Ne yapıyorsun bu saatte?" Diye sorduğumda sırıtışını gizlemek için başını eğdi. Bir kaç saniye sonra başını kaldırıp bana baktığında saçları önüne düşmüştü.

"Sen çağırdın." Dediğinde ne yapacağımı bilemeyerek etrafı süzdüm. Sokak lambaları ne kadarda parlaktı öyle. Akşamlarıda bu kadar parlaklar mıydı?

"Mihra..." adımı seslendiğin ona baktım. Gözlerinde garip bir ifade vardı. İsimlendirmeye korktuğum. Dudağındaki gülümseme solmuştu.

"Ben, özür dilerim. Sadece," duraksayıp ellerimi yüzüme kapadım. Ne olduğunu bilmiyordum ama korkuyordum. Belki başkası olduğunda sıradan bir flörtleşmeye çevirebilirdim olayı. Ama Doruk'tu. Beni tanıyan, her acıma şahitlik eden Doruk. Beni kırabilecek bir Doruk. Kırdığında toparlanmamın zor olacağı bir Doruk. "Korkuyorum," diye fısıldadığımda güçlü kollarını bedenime doladı.

"Neyden korktuğunu az çok biliyorum. Eğer kabuslarınsa sana sarılırım. Eğer birisiyse seni ondan her daim korurum. Vermeye korktuğun bir kararsa arkanda olurum. Ama eğer korktuğun bensem, seni kendimden nasıl koruyacağımı bilmiyorum. Daha doğrusu senden nasıl uzak kalacağımı bilmiyorum."

######

Kulaklığımı kaybettiğim için bölüm atamadım birkaç gün. Ama halletim. Umarım bölümü beğenirsiniz, oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım. Görüşmek üzere🖐🏻🖐🏻🖐🏻

 Görüşmek üzere🖐🏻🖐🏻🖐🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AWARE|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin