0.5

27.2K 1.6K 259
                                    

053...: Neredesin?

Mihra: Çalışıyorum.

053...: Beni kandırmaya çalışma Mihra

053...: Bu gün izin günün.

Mihra: Neden soruyorsun?

Mihra: Karşıma mı çıkacaksın???

053...: Selen'in doğum gününe gideceksin değil mi?

Mihra: Ben okul partilerine gitmem.

053...: Ama buna gideceksin.

Mihra: Niyeymiş o?

Cevabını beklemeden mutfağa gittim. Atıştırmalık birşeyler hazırlarken oda arkadaşım Selen şeker pembesi, kabarık, kısa elbisesi ile odasından çıktı. Gözleri kısaca bana değdiğinde adımları kesildi ve tamamen bana döndü.

"Ne yapıyorsun?"

"Yiyecek birşeyler hazırlıyorum?" Dedim onun gibi kaşlarımı kaldırarak.

"Görebiliyorum. Ben neden hala hazır olmadığını soruyorum."

"Bu gibi partileri sevmediğimi biliyorsun, Selen."

"Ama bu benim partim, Mihra." Yüzü asılmıştı.

Umarım Selen'i tanıdığımdan beri yalnız yaşıyordu. Yanına ailesinden gelen giden olmamıştı hiç. Öğrenebildiğim kadarıyla ailesiyle çözülmeyecek sorunları vardı. Bir nevi red edilme gibi. Bu yüzden hep beni kendine yakın görmüştü. Elbette benimle diğer arkadaşlarıyla ettiği aşk sohbetleri etmiyordu. Bu beni memnun da ediyordu. Ancak hep bana, diğerlerinden farklı olduğumu söylüyordu. Herşeyden önce aynı çatı altında nefes aldığımız için diğer herkesten fazla şey paylaştığımızı düşünüyordu. Haklıydıda. Benimde şuan ondan daha yakın kimsem yoktu.

"Beni doğum günümde yalnız bırakmanı istemiyorum." Dediğinde tüm ciddiyetim çatlayan bir buz gibi etrafa dağılırken derin bir nefes verdim.

"Peki, geleceğim."

053...:  Çünkü kardeşimi tanıyorum.
🌙🌙🌙🌙🌙

Bölüm geç geldi ama bence güzel bir bölüm. Bu arada oy berip yorum yapmayı unutmayın. Gece bir bölüm daha atabilirim. Sizi seviyorum💞💞.

AWARE|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin