0.9

24.3K 1.4K 125
                                    

053...: Bayramın mübarek olsun mümin kardeşim

Mihra: Sağol, seninde bayramın mübarek olsun kardeşim.

053...: Ne kestiniz bu bayram?

Mihra: Hayattan ümidi?

053...: Olmaz öyle şey

053...: Sen her bayram bana şeker oldun

053...: Şimdi de ben sana kurban olurum.

Mihra: 😒

Mihra: Yeterli mi?

Mihra: Hevesini aldın mı?

053...: Cidden bunu yaptık mı?

Mihra: Kavurma yememişsin sen

Mihra: Bu konuşmayı açıklayacak başka birşey olamaz.

053...: Öyleyse ben gideyim

053...: Kavurma yiyeyim.

Kapı çaldığında telefonu kenara bırakıp ayağı kalktım. Mutfaktan gelen kavurma kokusuyla yüzümü buruşturarak salondan çıkarken Selen'in ölümcül bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Ailesinin gönderdiği eti doğramakta ona yardım etmediğimden dolayı bana öfkeliydi.

Kapıyı açarken burnumumu tıkamamak için kendimi zor tutuyordum ancak yüzüme vuran sıcak lahmacun kokusuyla kendime geldim. Adeta görüşüm aydınlanmıştı. Üzerinde Pideci Sinan yazan üniforması ile karşımda duran adam elindeki kutuyu bana uzattı.

"Biz sipariş etmemiştik ama..." Adam kutunun üzerindeki adresi okuduğunda yanlış gelmediğini anladım. Selen sipariş etmiş olmalıydı.

"Borcum ne kadar?"

"Ödendi efendim," dediğimde kaşlarımı havaya kaldırsamda birşey söylemeden kutuyu aldım. Kapıyı arkamdan kapatırken Selen'in meraklı bakışları bana döndü.

"Bu bayram aç kalmamayı mı planladın?"

"Sen sipariş etmedin mi?"

Benimle birlikte onunda kaşları çatılırken cebimdeki telefon titredi. Kutuyu tek elime alıp telefonu cebimden çıkardım. Gelen mesajı açarken lahmacunun kokusu cezbediciydi.

053...: Her bayram kavurma sevmediğin için kendini aç bıraktığını biliyorum.

053...: Ne kadar kıskansam da, lahmacuna duyduğun aşkıda😉
🐃🐃🐃

Şuraya bayram postlarıyla psikolojisini bozmuş bir yazar çizip bölümü bitirelim.

Klişe zehirlenmesi geçirmediğinizi umuyorum. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere👋🏻. Bayramınız mübarek olsun, sizi seviyorum💜.

AWARE|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin