Časť 9

1K 68 6
                                    

,,Charlotte dajte mi na stôl kartu Taylor Swift." Hneď ako som jej to povedal,  tak aj urobila. Bola vážne šikovná a tak neodolateľná, tak som sa jej len tak pre informáciu spýtal ,,Nechcete po práci zájsť na drink?" Pozrela sa na mňa a povedala ,,Znie to skvelé pán doktor,  ale už niečo mám." Sklonil som hlavu a odpovedal ,,Aha,  tak prepáčte, že som sa pýtal." Usmiala sa a to ma na nej ešte viac priťahovalo ,,Nič si s toho nerobte,  môžme zájsť inokedy." Rozižiarili sa mi oči a Charlotte sa zasmiala. Jej smiech tomu dodáva ešte viac dokonalosti.

,,Taylor si naozaj tehotná." Povedal som jej,  keď som jej robil ultrazvuk. ,,Ja som ti to celú dobu hovorila láska." Už len to mi chýbalo. ,,Ale moje nie je. Tu to ukazuje,  že si v 4 týždni a mi sme spolu 7 týždňov nespali." Pozrela sa na mňa a usmiala sa,  čo som vôbec nechápal. ,,Láska,  ale spali."
,, Nie nespali." Siahne do vrecka a vyberie s neho malú fľaštičku.,,Sérum, po ktorom si nadržaný ako prasa,  ale keď s tela vyprchá vôbec nič si nepamätáš." Tak ona ma nadopovala nejakými liekami,  keď som s ňou odmietol spať? ,,To je podlosť. Nečakaj,  že ti na to decko budem platiť."
,,To budeš musieť je tvoje."
,,Ale donútené, Taylor takto to nechodí."
,,A ako to podľa teba chodí?"
,,Súd musí schváliť, to že na neho budem platiť,  ale to ti neschvália pokiaľ nepriznám,  že je moje." Zamračila sa na mňa a povedala ,,Si obyčajný hajzel, veď ty to ešte oľutuješ."

Mrzelo ma,  že sa na to všetko musela pozerať Charlotte, ale taký je môj život a ja sa s tým musím zmieriť. ,,Prepáčte Charlotte,  že musíte počúvať ako mi bývalá nadáva a vyhráža sa mi." Iba prikývla a ďalej sa venovala svojej práci,  ktorou bolo triedenie použitých a nepoužitých tampónov na mojom stole. Som bolderál a všade tie tampóny sú,  hlavne,  že mám kôš hneď vedľa pracovného miesta.
,,Harry ty ešte pocitíš majú zlosť." To boli posledné slová,  ktoré mi povedala predtým než odišla s mojej ordinácie.  ,,Harry ľutujem vás,  že ste musel žiť s takou namyslenou paničkou."
,,Ja viem Charlotte, ale s tým už nič neurobím. Keď hovorí,  že sa mi pomstí,  tak to sa mám na čo tešiť." Prikývla a podišla ku mne, aby ma potlapkala po ramene a povedala ,,Bude to dobré uvidíte." Usmial som sa a ako tak pri mne stála,  tak som neodolal a pobozkal som ju. Ona najprv stuhla od prekvapenia, ale potom mi bozk oplatila a nad tým som sa ešte viac usmial a bozk som predĺžil.

Dr.Styles (Larry)✔️  Where stories live. Discover now