Časť 8

1.1K 70 0
                                    

Harry za tú dobu ani raz neprehovoril, čo mi bolo divné, stále hovoril len Zayn o tom ako je úžasné pracovať vo fabrike a aké úžasné mesto je Londýn a ako strašne zbožňuje naše jedlá. Lottie všetky jeho slová hltala ako sladké maliny a ja som hipnotizoval Harryho, ale on sa na mňa ani raz nepozrel. Keď zrazu povedal. ,,Louis tvoja tvár mi je nejako povedoma." A je to tu. Je mu moja tvár povedoma,  ale pravdu mu povedať nemôžem.  Možno časom, nie však teraz. ,,Kde si ma videl?"  Sledoval som ho a keď sa na mňa konečne pozrel,  tak som videl jeho zelené oči s blízka a jeho črty tváre sa mi vryvali do pamäte. ,,Nespomínam si." Takže nevie,  že pracujeme spolu,  tak teraz mi vážne odľahlo. ,,Tak to je zlé Harry." Usmial sa a jeho jamky v lícach ma dostávali do rozpakov.  Musím toho chlapa proste mať,  spýtal som sa ho teda dosť odvážnu otázku. ,,Viem,  že ma do toho nič nie je Harry, ale chcem sa ťa spýtať,  či ťa viac priťahujú muži alebo ženy?" Lottie sa na mňa pozrela a poťukala si po čele,  že mi šibe a s jeho pohľadu som zistil, že to nie je dobrý nápad, veď sa sotva poznáme a  ja sa ho pýtam toto. Harry bez váhania a tak odvážne ako keby to pre neho bola každodenná bežná otázka odpovedal,,,Mám to 50 na 50 som bisexuál." Vedel som,  že mi zajiskrili oči a na tvári sa mi objavil úsmev.  Takže mám u neho šancu. ,,Prečo sa ma to pýtaš Louis?" Spracovával som si v hlave jeho otázku a potom odpovedal ,,Len tak."
,,Nič nie je len tak. Čo si mi chcel tou otázkou naznačiť?" Prehltol som a povedal ,,Len jedno, že sa mi páčiš." On prikývol, ale povedal ,,Ani ty nie si na zahodenie, ale ja sa nedávno rozišiel s priateľkou,  ktorá mi do dnes píše smesky a občas aj na facebooku, že ma chce späť,  že ma nikdy neprestane milovať a neviem či si to vymyslela alebo somnou naozaj čaká dieťa,  ale napísala mi to. Louis na ďalší vzťah ešte nie som pripravený,  ak ti ide o toto. Poriešim nejaký,  keď to s Taylor urovnáme a dá mi navždy pokoj." Prikývol som.

***

Harry

,,Nie Taylor nevrátim sa k tebe.'' Povedal som jej,  keď mi volal na messenger. ,,Prečo čo som ti urobila?" Ona sa ešte pýta? ,,To sa ma ešte pýtaš? V jednom kuse mi klameš. Neviem v čom ti mám veriť a v čom nie. My dvaja sme skončili rozumela si?"
,,Nie. Harry ja s tebou čakám dieťa." V duchu som sa zasmial ,,A si si istá,  že si vôbec naozaj tehotná a to dieťa je naozaj moje?''
,,Áno som si na 100% istá láska." Teraz som sa zasmial už naozaj. ,,Čomu sa smeješ?"
,,Tomu koľko klamsta je v jednej žene. Neustále si mi v našom vzťahu klamala a klameš aj teraz ja ti už v ničom vôbec neverím."
,,Veď počkaj ja sa ti pomstím." Zložila to a ja som zostal pozerať do mobilu a premyšľal som ako sa mi chce asi pomstiť.

Dr.Styles (Larry)✔️  Onde histórias criam vida. Descubra agora