Časť 57

290 19 1
                                    

O 15 rokov neskôr
Zayna
,,Mami podpíšeš mi prihlášku na strednú?'' Povedal som máme, keď prišla večer domov s práce. ,,S radosťou zlatko a kam si si ju podal?'' Usmial som sa a mame som odpovedal.,,Prvá je na medicínu chcem vynájsť lieky na rakovinu napríklad a druhú som si dal na veterinu. Milujem zvieratká a chcem im pomáhať, keď budú choré.'' Mama sa usmiala a vedel som, že je na mňa pyšná a môj nevlastný otec bol na mňa pyšný tiež.
Keď mi mama podpísala papiere do školy, tak som vybehol do svojej izby a len čo som však stúpil na posledný schod volal na mňa môj šestnásť mesačný bráška,,Zajiiii hát s teb.'' Otočil som sa a on sedel na prvom schodku dolu, lebo ešte nevedel chodiť a nevedel sa ani vyplaziť po schodoch. Zbehol som teda dolu po neho a vzal som ho na ruky, on sa ku mne hneď pritúlil a ja som mu dal pusu do vláskov. Zack je jeden s mojich troch súrodencov. Sme štyria, ale len traja sú môjho nevlastného otca. Mama mi hovorila, že môj ocko zomrel predtým ešte než som sa narodil.  Mám dve sestri a jedného brata. Ja som najstarší a dostal som meno po svojom otcovi, mama mi často o ňom rozpráva a podľa jej rozprávania viem, že to musel byť úžasný človek, len zomrel veľmi mladý čo je veľmi, ale veľmi smutné, ale ako to život zariadil tak, tak to je a s tým ja, mama, strýko Louis, strýko Harry a dokonca ani môj nevlastný otec Shawn nič neurobíme. Čo mi ešte mama hovorila o otcovi je, že som mu strašne podobný a keď sa na seba pozerám do zrkadla, tak si predstavujem otca a to mi pomáhá v tom, aby som vedel ako vyzeral a tak viem, že som po ňom zdedil celú jeho krásu. V škole sa o mňa dievčatá bijú, ale ja túžim len po jednej s triedy a ňou je Cassandra, ale že som do nej som jej ešte nepovedal, lebo ostatné by žiarili na to, že čo má ona a oni nie, tak som sa rozhodol, že jej to poviem, až na konci školského roka, lebo viem, že sa tiež hlasy na medicínu a tak môžme byť spolužiaci aj na strednej. Čo sa s toho ešte vyklube nechám na náhodu, lebo neviem, či je Cassandra tiež do mňa zamilovaná, tak ako ja do nej, pretože ona to zo všetkých dvanástich dievčat v triede vôbec nedáva na javo, len čo sa na mňa občas cez prestávku usmeje a ten jej úsmev je tak sexy, že by som ju chcel spoznať viac, pretože o nej skoro ešte nič neviem, tie čo sa o mňa bijú mi toho o sebe povedali dosť, ale ja som ich nepočúval a ich slová mi išli jedným uchom dnu a druhým von. Ja túžim vedieť viac len o Cassandre a to sa čoskoro stane realitou, pretože koniec školského roka sa blíži a ja od septembra po letných prázdninách nastupujem na strednú školu.

Ďakujem za 4K som veľmi rada, že tento príbeh zašiel až tak ďaleko a verím, že tento príbeh nebude posledný, ktorý dosiahne takto vysoké číslo. V budúcnosti vás odo mňa čaká veľa ďalších príbehov, ktoré dúfam, že si obľúbite tak ako tento.
Mám vás rada a veľká vďaka patrí vám všetkým, pretože vy mi dávate silu písať ďalej, keď sa vám moje príbehy páčia, vy máte čo čítať a mňa teší, že vás to baví čítať.

Dr.Styles (Larry)✔️  Where stories live. Discover now