Časť 25

758 38 0
                                    

O mesiac neskôr

Harryho pustili s nemocnice,  ale časť svojich spomienok si ešte nepamätá, jedno čím si je však na 100% istý je to,  že ma miluje. Nahovoril som mu to do hlavy a keďže stratil pamäť,  tak mi v tom uveril a to je u mňa bod,  lebo aj mne sa strašne páči.
Taylor bola zavretá asi týždeň v imunobunke a dostala v nej záchvat,  ten jej vyvolal portat a následne na to podľahla jeho bolestiam.  Zbavil som sa jej ľahšie ako som predpokladal. Sú to už tri týždne od jej smrti,  ale ja mám stále taký divný pocit,  ktorý neviem ani opísať. V noci cítim ako keby sa na mňa niekto pozeral a občas,  keď som niekde sám vidím ju. Myslím si,  že mám halucinácie a preto premýšľam nad tým,  že navštívim psychilóga.
,,Louis čo tak si urobiť dnes večer romantický pri filme s popcorn a keď film skončí, tak by sme si mohli dať spolu horúcu vaňu so sviečkami a šampanským na zrelaxovanie čo ty na to?" Zakrutil som hlavou,  keď som počul Harryho hlas,  lebo jeho chrapľavý hlas ma vytrhol s mojho zamyslenia ,,Čo si hovoril?" Zasmial sa a nachápal som prečo ,,Ty si stále nad niečím zamyslený,  keď ti niečo hovorím.
,,Prepáč mi to Harry,  ale potreboval by som nejaký relax,  pri ktorom na chvíľu vypnem." Harry sa usmial a povedal ,,To nechaj na mistrovi.  Počkaj ma tu a za chvíľu pre teba pridem."

Harry
Napustil som vaňu a pridal som do nej penu do kupeľa. Nasipal som tam ešte pár ružových lupeňov s ruži a urobil som aj mäkký chodníček od dverí kúpeľné k vani. Po stranách chodníku s ruži som pozapaľoval sviečky a do vedra s ľadom som dal chladiť šampanské. Všetko som v Louisovom dome našiel mimo toho kde som ho nechal a pomáhala mi s tým nájsť to jeho sestra Lottie.  Povedala mi,  že lupene ružových ruži patrili ich mame. Vedel som od Louisa,  že zomrela alebo skôr spáchala samovraždu. Zanechala po sebe 7 deti včetne Louisa.  Dvojičky Ernest a Doris sú úplne na zožranie a mňa si veľmi obľúbili. Najradšej somnou hrajú na skrývačku.

Prišiel som za Louisom a povedal som mu ,,Zavri oči Daddy." Tú prezívku som mu vymyslel teraz a on na mňa najprv urobil vražedný pohľad, ale nakoniec ich zavrel a ja som ho viedol do kúpeľne. ,,Keď ti poviem,  že môžeš otvoriť oči,  tak ich  otvoríš." Prikývol.

***

,,Harry na zdravie." Povedal Louis s pohárom šampanského v ruke ,,Na zdravie." Štringli sme si a napili sme sa. Po chvíli som povedal Louisovi,  aby si sadol predomňa a on tak urobil.  Chrbtom sa dotykal mojej hrude a ja som mu dal pusu na zátylok  ,,Čo tak si užiť vo vani?" Pozrel sa vystrašeno na mňa a povedal ,,Ja som to s chalanom ešte nerobil." Zasmial som sa a pohľadil som ho po jeho strapatých vlasoch ,,Ani ja som to ešte s chalanom nerobil je to tiež pre mňa nové. Chcem to však po prvýkrát skúsiť s tebou Louis." Louis zaklonil hlavu a ja som ho pobozkal.  Vtedy sa mi vyjavila spomienka. Tieto peri som už niekedy bozkával,  ale kedy neviem. Boli mi len veľmi povedomé.

,,Louis pripranený." On prikývol a ja som ho jemno chytil za boky zo zadu a s ľahka nadvyhol. Bol ľahký a krehký ako nejaká dáma a hovoriť mu Daddy asi nebude dobrý nápad skôr mu budem hovoriť princezná. On sa držal rukami kraja vane a ja som opatrne do  neho zasunul a povedal som mu,  aby sa pustil a tak pomaly sadol.
Urobil to pomaly a potichu sikol a ja som potichu vzdychol.

Ahojte, po dlhšej dobe ďalšia časť. Viem, že vám tento príbeh asi chybal, ale dnes vám prinášam ďalšiu časť. Konečné ste sa dočkali aj takej menšej Larry scény, viem,  že veľa s vás na túto časť najviac čakalo.
Vote a komentátor poteší.

Dr.Styles (Larry)✔️  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora