O dva týždne neskôr
,,Lottie nerob to si mladá a malý Zayn ťa potrebuje.'' Povedal som Lottie, keď ju Harry pustil s nemocnice a ona si to namierila hneď k mostu a chystala sa skočiť.,,Môj život bez Zayna nemá zmysel Louis.''
,,Ale má, máš krásného syna.''
,,Ktorý tiež umiera.''
,,Nie neumiera, je len v inkubátore, ktorý mu nahrádza bruško matky.''
Lottie sa zamyslela a povedala,,Dokáže ma niekto s týchto depresií dostať?''
,,Čo tak psychiater?''
,,Zavedieš ma ta ním?''
,,Áno mne tiež pomáhal a určite pomôže aj tebe.'' Lottie prikývla.U psychiatra
Lottie
Mala som s tej čakárne zlý pocit, lebo to tu vyzeralo ako v nemocnici a začala som premýšľať, že odtiaľto odídem, keď zrazu s dverí vyšiel pekný mladý muž mohol byť tak v Harryho veku možno o trošku starší alebo ani nie. Bol v obleku a na ňom pripnutú menovku Dr.Mendes. Usmiala som sa a keď povedal moje meno začala som sa rozplýváť a bola som ako v tranze, keď som si myslela, že Zayn bol jediný, ktorý toto vedel, tak som sa mýlila.
Jeho oči ma priťahovali a ako vspriamne sedel v kresle to snáď ani nie je možné. Je s kráľovskej rodiny?
,,Tak Charlotte Tomlinson povedz mi kvôli čomu ťa sem tvoj brat objednal?'' Zo mňa len vypadlo,,Si princ?'' On sa zasmial a ja som sa na neho pozrela nechápavim pohľadom,,Aha ty si nerobíš srandu?'' Zakrutila som hlavou,,Tento prípad je komplikovanejši ako som si myslel.''Zaspísal si niečo a potom povedal,,Odpoviem ti na tvoju otázku. Nie, ja nie som princ a ani nemám královské korene, teda myslím.''
,,Škoda.''
,,Charlotte aké máš problémy, keď ťa sem brat objednal.''
,,Ani neviem, si tak nádherný. Keď nie si princ, tak si anjel.''
,,Kvôli tomu tu nie sme a mimochodom mám priateľku.''
,,To mi nevadí.''
,,Takto s teba nedostanem dôvod tvojej návštevi.''Dr. Mendes
Zohol som sa do môjho šuplíku a vytiahol som s neho šatku a podišiel som k Charlotte a obviazal som jej šatkou oči, ona však protestovala,,Čo to robíš, ja ťa chcem vidieť.''
,,Robím to pre tvoje aj svoje dobro, chcem ti pomôcť Charlotte, ale keď ma budeš vidieť, tak to s teba nedostanem.''
,,Máš vážne priateľku?''
,,O to teraz nejde.''
,,Keď mi povieš, či máš priateľku, tak ja ti poviem prečo ma sem brat objednal.''
,,Toto je vydieranie.''
,,Nie je, je to len niečo za niečo.''
,,Fajn,keď mi povieš čo chcem vedieť, tak ja ti poviem, či mám alebo nemám priateľku.''
,,Počúvam.''
,,Nemám, som voľný už tri mesiace a nie nehľadám vzťah.''
,,Škoda páčiš sa mi.''
,,To je síce pekné, ale teraz mi povedz prečo si tu.''
,,Nevedela som sa zmieriť zo smrťou priateľa a otca môjho syna, ale ty si mi už tvojoi pohľadom dokázal na neho zabudnúť.''
,,Počkať ty máš syna? Koľko máš rokov?''
,,Bolo mi dvadsať. Otehotnela som ako devätnásť ročná.''
,,Aha dobre a čo si robila, keď tvoj priateľ zomrel?''
,,Dva krát som sa pokúsila zabiť. Prvý krát som si podrezala žili.'' Vyhrnula si rukáv a ukázala mi jazvy na ruke,,A druhý krát som sa predavkovala liekmi a tak som ohrozila aj malého v sebe, ale doktor mi urobil cisarský a malý sa teraz zotavuje v inkubátore.'' Všetko som si zapisoval a potom povedal,,Siahnuť si na život je vážna psychická porucha Charlotte.''
,,Ja viem a poprosila by som len Lottie.''
,,Dobre Lottie, takže už sa nepokusíš zabiť?''
,,Nie jedno sedenie s tebou, teda jeden pohľad na teba mi pomohol zabudnúť na Zayna.''
,,Tak dobre môžeš ísť.''
,,A pôjdeš so mnou na rande?''
,,Nie.''
,,Prosím pán doktor Mendes.''
,,Tak dobre jedno rande a potom mi dáš pokoj.''
,,Česné slovo na mňa sa môžeš spoľahnúť pán doktor Mendes.''
,,Stačí Shawn.''
,,Ahoj Shawn .'' Odzdravil som ju a keď odišla, tak som si vydýchol a svojej asistentke som povedal, nech mi urobí silnú kávu a donesie mi ju na balkón pretože si súrne potrebujem zapáliť cigaretu.Ďakujem za prekročenie 3K som s toho celá Happy😍, ďakujem za každý vote a komentár poteší.
ESTÁS LEYENDO
Dr.Styles (Larry)✔️
FanficHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...