,,Tak ako to išlo s Harrym?" Opýtal sa ma Zayn, keď som si k nemu sadol v nemocničnom bufete s kávou v ruke. ,,Ale asi dobrý." Zayn sa na mňa nechápavo pozrel a povedal ,,Čo myslíš s tým, že asi dobrý?" Odpil som si zo svojej kávy a odpovedal mu ,,Vieš je až na neuverenie, že vôbec nevie kto som a nevie ani kto je on a ja som tým pádom bez..." Zayn si prehrabol svoje husté vlasy a povedal ,,Čoskoro si na všetko spomenie teraz hlavne myslí na jeho úplne uzdravenie, či mu to krvácanie do ľavej strany mozgu dokonca až dvakrát nespôsobilo niečo vážnejšie a bez čoho si? " Pozrel som sa na Zayna a v jeho hnedých očiach som videl jeden jediný cieľ. ,,To nič. Nechaj tak. Máš v tom pravdu a môžem sa ťa niečo spýtať?" On len prikývol ,,Myslíš na to istá ako ja?" Zdvihol jedno obočie a povedal ,,Na čo myslíš ty a na čo mám myslieť ja? Nejako som ťa nepochopil."
,,No že či myslíme na tú istú vec." Stále nechápal ,,Na čo mám myslieť, keď neviem na čo myslíš ty Louis." Usmial som sa ,,Zbavíme sa spolu Talylor." Pozrel na dno svojej šálky kávy ako keby tam hľadal odpovede ,,Tak na toto som nemyslel, ale súhlasim s tebou a to mi pripomenulo, že to už nebude tak ťažké." Nechápal som na čo naráža ,,Taylor nedá Harrymu pokoj, lebo žirali na tú Charlotte." Zayn sa zamyslel a povedal ,,Ako ti to povedať no Liam zamkol Taylor v tej imunobunke." Otvoril som pusu ,,Veď je tehotná."
,,No a, ale sprosta a ešte k tomu aj štetka." Tak s tým som musel súhlasiť. ,,Zayn a aký máš plán ďalej?"
,,Poď odtiaľto a po ceste za Taylor ti ho poviem a ty mi povieš svoj a pokúsime sa ich spojiť do jedného." Prikývol som ,,A Zayn?" Pozrel sa na mňa ,,Udržíš tajomstvo?" Prikývol ,,Môžem ti vážne dôverovať?"
,,Jasné možeš ja mám veľa tajomstiev od druhých. Jedno mi zveril aj brat, keď sme boli ešte deti a do dnes mu ho držim ako v trezore." Usmial som sa a zaujímalo ma asi ako tajomstvo má Harry, ale nechcel som sa Zayna pýtať, tak som povedal ,,Poviem ti to takto na rovinu. Ja som Charlotte Tommo a to na začiatku malo byť, že keď si Harry vlastne nepamätá kto je, tak tým pádom ja nemám prácu." Vyvalil na mňa oči a povedal ,,Tak toto tajomstvo chcelo veľkú odvahu." Usmial som sa ,,Myslíš?"
,,Tak tomu ver. Ja byť na tvojom mieste, tak to nepoviem len tak niekomu. Harry to vedel, že si no ženská v mužskom tele? Alebo ako to povedať." Pokrútil som hlavou ,,Teda aspoň myslím, že to nevedel, ale myslím si, že to tak trochu tušil, lebo ma pobozkal ako Charlotte v nemocnici vo svojej ordinácii a potom v parku ako Louisa. Asi to tušil, ale nepovedal mi to.'' Zayn prikývol a ešte dodal ,,Asi hľadal správnu príležitosť povedať ti to, ale nevedel ju nájsť." Prikývol som ,,Asi áno. Teraz sa to nepamätá, ale tak snáď sa mu pamäť čoskoro vráti." Zayn prikývol.
YOU ARE READING
Dr.Styles (Larry)✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...