...videl svojho otca v plnej jeho kráse a nemohol som tomu uveriť, vážne mi bol veľmi podobný. Zjavil sa mi za bieleho dňa a to ako sa ma dotkol bolo tak veľmi prirodzené, že som si na chvíľu myslel, že je živý, ale opak bol pravdou videl som skrz neho, takže bol duch, ale môže sa duch zjaviť aj za bieleho dňa? Nefunguje to tak, že sa zjavujú len v noci o pol noci? Asi môj otec je výnimka.,,Ahoj tati.'' Pozdravil som ho a nedúfal, že mi odpovie, ale odpovedal mi,,Ahoj synček, ty si už ale veľký koľko, že to už máš?''
,,Bude mi sedemnásť.'' Môj otec na mňa vyvalil oči a povedal,,Neuveriteľné ako ten čas rýchlo letí. Nemôžem uveriť tomu, že je to už sedemnásť rokov čo som mŕtvi.'' Prikývol som a potom povedal,,Tak poradíš mi s tým mojim problém oci?''
,,Jasné mohol by si mu predpísať nejaké lieky.''
,,To som niekoľko krát skúšal, no bez úspešne.''
,,Aha a nenapadá ťa nič iné?''
,,Keby ma napadlo, tak o to nežiadam teba.''
,,Tiež pravda, ale ja neviem už ako ti mám pomôcť zlatíčko.''
,,To nevadí oci.''
,,Zlatíčko, ale myslím si, že bábätká udrži na žive práve tá chémia v liekoch a kapačky.''
,,Ja viem tati, tak asi dám na to, keď nič iné nepomáha. Tak ho to aspoň neboli a bábätká žijú.''
,,Tak vidíš. Harry si ho zoberie domov, je predsa doktor a bude mu kapačku pravidelne meniť a tak udrží bábätká v Louisovi zdravé a bude ho mať doma aj na očiach.''
,,Ďakujem tati. Veľmi si mi pomohol.''***
O dva mesiace neskôr
Louis
Už dva mesiace mi Harry pravidelne vymieňa každé tri hodiny kapačky doma a udržuje tak bábätká vo mne živé a zdravé. Pred pár dňami začali kopať a je to úžasný pocit cítiť ich pohybi. Veľmi sa na ne teším a už odpočítavam dni do pôrodu. Som v piatom mesiaci a je to niečo neuveriteľné, že môžem za pomoci svojho synovca prežívať tak úžasný pocit ako majú ženy. Verím, že tento jeho vynález zmení životy veľa mužom na svete, ktorý do toho pôjdu.,,Láska?'' Povedal som večer Harrymu v posteli. On odtrhol oči od knihy a pozrel mi do očí.,,Čo potrebuje moja princezna?''Učulil som sa a potom som povedal,,Môžeš mi prestať dávať dávku liekov v kapačke, čo ak nebudú schopné, keď sa narodia prežiť samé bez liekov?''
,,Louis nič sa neboj, oni sú na liekoch len udržované v tebe, aby si telo zvyklo na plody a keď sa narodia, tak samé budú schopné prežiť, to len tvoje telo si proti ním tvorí protilátky a keď dostávaš cez kapačku lieky, tak ich vyživujú a cítia svoje prostredie, tak ako keby tam patrili a nesnažia sa dostať von skôr ako sa majú, tvoje telo si nevytvára protilátky a tak ti nenastane potrat.''
,,Daddy popravde som sa stratil už na začiatku tvojho rozprávania, ale zachytil som na konci, že kapačky mi zabraňujú vyvolať predčasný pôrod alebo skôr potrat.''
,,To nevadí, že si sa stratil už na začiatku, ale to čo si povedal teraz je v podstate skrátená verzia toho, čo som hovoril ja.''
,,To,že kapačky mi vlastne zabraňuje predčasný pôrod alebo skôr potrat?'' Harry prikývol a povedal,,Takže kapačky budeš pekne brať po zbytok tehotenstva, čo je ešte štyri mesiace.'' Ja som sa na Harryho usmial a povedal,,Keď som to vydržal dva, tak pre naše poklady to vydržím ďalšie štyri.''
,,Dobre láska. Milujem vás.''
,,Aj mi teba.''Harry ma pobozkal a ja som jeho bozk predĺžil.
YOU ARE READING
Dr.Styles (Larry)✔️
FanfictionHarry Styles je šikovný mladý doktor, ktorého v práci primár povýši, ale chýba im zdravotná sestra. Primár podá inzerát, ktorý sa dostane do rúk Louisovi Tomlinsonovi, ale keďže prihláška je len pre ženské pohlavie, tak Louis má plán. Louisa do nem...